Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

Δε θα επιτρέψουμε να στήσουν στο απόσπασμα το σχολείο και τη δημοκρατία/Φιάσκο στην τηλεδιάσκεψη ενημέρωσης με το υπουργείο!

Η ΟΡΓΗ του κόσμου της εκπαίδευσης θα βάλει «φωτιά στον κάμπο» και θα στείλει στα σκουπίδια της ιστορίας το σχολείο επιχείρηση κι αντιδημοκρατικό κάτεργο, της αξιολόγησης και της πειθάρχησης

Θα υπερασπιστούμε το μαζικό δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά ενάντια στο σχολείο της αγοράς

Δε θα επιτρέψουμε να στήσουν στο απόσπασμα το σχολείο και τη δημοκρατία

Φιάσκο στην τηλεδιάσκεψη ενημέρωσης με το υπουργείο!

Βασικό θέμα η εφαρμογή της εσωτερικής, αλλά και της ατομικής αξιολόγησης.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘ μαζί με διάφορους «παρατρεχάμενους», συντονιστές και επιμορφωτές βρισκόμενοι σε εντεταλμένη υπηρεσία, ανέλαβαν να τρομοκρατήσουν σύσσωμο τον κλάδο, στελέχη και μη, για τη συναίνεση, τη δημιουργία κουλτούρας και τελικά την επιβολή της παγκοσμίως αποτυχημένης αντιδραστικής πολιτικής της αξιολόγησης που έρχεται να διαλύσει το δημόσιο σχολείο.



Επιδίωξη του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης της ΝΔ είναι να περάσει κλίμα φόβου και τρομοκρατίας στα στελέχη εκπαίδευσης και στους εκπαιδευτικούς της τάξης. Επιχείρησε με πειθαρχικό πέλεκυ να διαμορφώσει διευθυντές και στελέχη «επιθεωρητές», μάνατζερ και αφεντικά του εκπαιδευτικού σώματος, απειλώντας ότι όποιος δεν εφαρμόζει το αξιολογικό πλέγμα θα εκδιώκεται.

Έτσι, μεταξύ άλλων ειπώθηκαν και επιβεβαιώθηκαν τα εξής:

-Την Παρασκευή θα βγει η υπουργική απόφαση για την ατομική αξιολόγηση.

-Εκτός από τον Σχολικό Σύμβουλο και διευθυντής θα μπαίνει στην τάξη, για να αξιολογεί και να βαθμολογεί τον εκπαιδευτικό για το παιδαγωγικό κλίμα και τη διαχείριση της τάξης του(!)

-Ο διευθυντής/ντρια μόνος του ορίζει 15ωρη υποχρεωτική ενδοσκοπική επιμόρφωση, σε ετήσια βάση, εκτός ωραρίου (πότε και με ποια θέματα) και τη θεματολογία της.

-Ο διευθυντής ορίζει τον υποδιευθυντή, τους μέντορες, τους εκπαιδευτικούς ομίλους και τους συντονιστές αυτών, καθώς και πότε (πάντα εκτός ωραρίου) θα συνεδριάζουν.

-Ο διευθυντής ορίζει και τις υπερωρίες

- Η υπηρεσιακή επάρκεια του αξιολογούμενου εκπαιδευτικού θα καθορίζεται και από "τεκμήρια" όπως η γνώμη των γονέων και άλλων εκπαιδευτικών(!)

-Τα σχολεία, με απόφαση διευθυντή, μπορούν να διοργανώνουν επί πληρωμή επιμορφώσεις/εκδηλώσεις και τα λεφτά θα πηγαίνουν στη σχολική επιτροπή, για να διατεθούν ξανά στο σχολείο που συγκέντρωσε αυτά τα έσοδα(!)

-30 είναι οι ώρες εργασίας των εκπαιδευτικών και πρέπει να εφαρμοστούν. Ο σύλλογος διδασκόντων υπολειτουργεί επειδή οι συνεδριάσεις του γίνονται μεσημέρι με συνέπεια να μη συμμετέχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί. Πρέπει να φροντίσουμε τη σωστή αναβάθμιση του σχολείου δουλεύοντας και το απόγευμα.

-Μίλησαν για επιμορφώσεις απογευματινές (κριτήριο για να γίνει κάποιος διευθυντής)

Ακολούθησαν απειλές για τη περίπτωση μη συμμετοχής, όπως ότι αυτή θα είναι πειθαρχικό παράπτωμα! Αλήθεια, η συμμετοχή σε απεργία από τη διαδικασία, όπως έχει ήδη προκηρύξει η ΔΟΕ για την αυτοαξιολόγηση είναι πειθαρχικό παράπτωμα; (!)

Ακολούθησε βροχή μηνυμάτων αποδοκιμασίας, προθέσεις μαζικών παραιτήσεων και πλήρης αποδόμηση της αξίας και των στόχων των διαδικασιών αυτών από πλήθος συμμετεχόντων (προϊσταμένων νηπιαγωγείων και διευθυντών/ντριών) που όχι μόνο δεν “μάσησαν” από τις επαναλαμβανόμενες απειλές του Κόπτση που καταϊδρωμένος επαναλάμβανε τα περί πειθαρχικού παραπτώματος… Η αντιεκπαιδευτική πολιτική της Κεραμέως τσακίζεται στα δικά της αδιέξοδα.

Θεωρεί ανόητους τους εκπαιδευτικούς και ΔΕΝ απαντάει στο γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί, οι διευθυντές/ντριες και οι προϊσταμένες/οι των σχολείων δηλώνουν ΑΠΕΡΓΟΙ σε νόμιμη απεργία και αυτό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί πειθαρχικό παράπτωμα!!! Εκτός αν επίσημα κηρύξουν δικτατορία στη χώρα. Γελοιοποίησαν κατάμουτρα τον Γενικό Γραμματέα με τα σχόλια και το χλευασμό εκδηλώνοντας την οργή τους απέναντι στα εκτρωματικά και ανεδαφικά εξωπραγματικά για την πραγματικότητα του σχολείου σχέδια τους που ταιριάζουν σε ιδωτική επιχείρηση και στρατώνα αλλά όχι σε δημόσιο σχολείο. Να μας κάνει ΕΔΕ και στους 140.000 εκπαιδευτικούς και να έρθουν οι άσχετοι να λειτουργήσουν τα σχολεία μπας και καταλάβουν επιτέλους τι θα πει τάξη και τι θα κάνει ο εκπαιδευτικός της πράξης, με τον οποίο έχουν πάρει διαζύγιο στα σαλόνια του ζουν.

Το υπουργείο έφαγε ένα ακόμα «χαστούκι» μετά το περσινό με τα συντριπτικά ποσοστά της απεργίας-αποχής (95%) από την αυτοαξιολόγηση. Καλώς να ορίσει και στο ευρύ σώμα των εκπαιδευτικών της τάξης να δει τι το περιμένει. Στους εκπαιδευτικούς που καταθέτουν την ψυχή κόντρα στα εμπόδια και το πριόνισμα όλων των υπουργών Παιδείας και των κυβερνήσεων. Των νεοδιόριστων που έδωσαν μάχες για να μπουν στο δημόσιο σχολείο και τη σταθερή εργασία. Είναι βαθιά γελασμένο το ΥΠΑΙΘ και η Κεραμέως αν νομίζουν ότι θα εκβιάσουν τους νεότερους εκπαιδευτικούς να παραδώσουν όλα αυτά για τα οποία πάλευαν και παλεύουν και να αποδεχτούν να εργάζονται σε κάτεργο. Τους αναπληρωτές συναδέλφους που γνωρίζουν το δημόσιο σχολείο και όλο και περισσότερο καταλαβαίνουν ότι αν δεν ενώσουν τη φωνή τους με το μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα θα είναι οι πρώτοι που κόβονται με τη συρρίκνωση των θέσεων εργασίας και η ελαστικοποίηση (3μηνα κλπ) θα κυριαρχήσει.

Όσες δυνάμεις στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες μιλούν για αναμονή της ΥΑ, νομική διευθέτηση κλπ, έχουν πάρει διαζύγιο από τις ανάγκες και τις επιθυμίες των εκπαιδευτικών, υπονομεύουν τον αγώνα και τη ζωή μας και παίζουν -συνειδητά ή ασυνείδητα- το παιχνίδι της Κεραμέως και της κυβέρνησης Μητσοτάκη στην εκπαίδευση.

Τώρα είναι η στιγμή που το κύμα οργής πρέπει να εκφραστεί με γενναίες αποφάσεις και σταθμούς, μαζική συμμετοχή των 140.000 και πλέον συναδέλφων/ισσών σε έναν αποφασιστικό αγώνα. Στο φόβο απαντάμε με την ευθύνη του αγώνα των συλλογικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών.

Οι όποιες απειλές για πειθαρχικά, περικοπές μισθού κλπ είναι έωλες, αφού η απεργία αποτελεί νόμιμο δικαίωμα και σε καμιά περίπτωση πειθαρχικό παράπτωμα.

Τώρα να τοποθετηθούν όλες οι δυνάμεις (ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-ΕΡΑ/ΑΕΕΚΕ) στη ΔΟΕ, στην πρόταση που έχουν ήδη καταθέσει οι Παρεμβάσεις, συνεχίζοντας την απεργία αποχή (που έτσι κι αλλιώς βρίσκεται σε ισχύ) από την αυτοαξιολόγηση, να επικαιροποιήσουν την απόφαση για Απεργία-Αποχή και να συμπεριλάβουν την ατομική αξιολόγηση και όσα προβλέπει ο νόμος 4823/2021 στα πλαίσια της αντιδημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου, της αυτονομίας της σχολικής μονάδας κ. α.

Να καλέσουν τον κλάδο να μην αποδεχτεί και να καταργήσει στην πράξη την αντιδημοκρατική λειτουργία του σχολείου που δίνει όλες τις εξουσίες στα στελέχη εκπαίδευσης καθώς και όλο το ιεραρχικό, συγκεντρωτικό κι αυταρχικό μοντέλο διοίκησης Κανείς/μια μέντορας, συντονιστής εκπαιδευτικών ομίλων κ.λπ.

Όλες οι αποφάσεις από τον Σύλλογο Διδασκόντων/Κανείς διευθυντής/ντρια να μην αποδεχτεί να παίξει το ρόλο του «λαγού» στην κατάργηση κάθε δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου.

ΚΑΜΙΑ αποδοχή των φακέλων και του portfolio των μαθητών στα προγράμματα δεξιοτήτων.

Αντιπαλεύουμε την τράπεζα θεμάτων και τις πανελλαδικού χαρακτήρα εξετάσεις στην ΣΤ και Γ’ γυμνασίου.

Να παρθεί άμεσα απόφαση για απεργία – αποχή και από την ατομική αξιολόγηση (ν. 4823) και σαφής δήλωση από τη Δ.Ο.Ε. ότι ο Κλάδος θα σταθεί και πάλι εμπόδιο στα σχέδια διάλυσης του δημοσίου σχολείου, των εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων και ελευθεριών. Δε θα επιτρέψουμε σε κανέναν να παραδώσει τον κλάδο το εκπαιδευτικό κίνημα, τους αγώνες του και τις νίκες του, εφαρμόζοντας τους αντι-εκπαιδευτικούς νόμους της αξιολόγησης.

Υψώνουμε συλλογικά και ανυποχώρητα με οργανωτικά μέτρα την αντίστασή μας. Με αποφάσεις ΓΣ, αποφάσεις συλλόγων διδασκόντων, ενημερωτικές συναντήσεις σχολείων, έκτακτες Γ.Σ. - επιτροπές αγώνα και ΑΜΕΣΗ απεργιακή απάντηση.

Αποτελεί όρο τιμής για την Ιστορία του εκπαιδευτικού κινήματος

η υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου

ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΑ ΠΙΣΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου