Ανάλγητοι κι Επικίνδυνοι κυβέρνηση και διευθυντής εκπαίδευσης Α’ Αθήνας
Συνθλίβουν μορφωτικά και υγειονομικά δικαιώματα για τα παιδιά με αναπηρία στην εποχή του covid19!
Ξανά παιχνίδια και φέτος με τις παράλληλες στηρίξεις!
Απαιτούμε πλήρη διαφάνεια, δημοσιοποίηση όλων των κενών,
κάλυψη όλων των αιτημάτων με έναν εκπ/κο για κάθε μαθητή/τρια
Ούτε την εποχή του covid19, με τις ειδικές συνθήκες λειτουργίας των σχολείων και τις ιδιαίτερες ανάγκες του ειδικού μαθητικού πληθυσμού που χρήζει παράλληλης στήριξης και των αναγκών των εκπαιδευτικών που έχουν την ευθύνη τους, δε σεβάστηκε η κυβέρνηση και ο διευθυντής εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας! Έτσι, η κατάσταση με την παράλληλη στην ΔΠΕ Α’ Αθήνας εμφανίζεται ακόμη χειρότερη από την περσινή!
Η ανάλγητη και αντικοινωνική κυβερνητική πολιτική στερεί από τα παιδιά με αναπηρίες την πλήρη παράλληλη στήριξη, εκθέτοντας ειδικά αυτό το μαθητικό πληθυσμό σε πρόσθετους κινδύνους και τις/τους εκπαιδευτικούς το ίδιο. Αν ανατρέξει κανείς στα κενά που δόθηκαν στις/στους νηπιαγωγούς ΠΕ60.50 και ΠΕ61 θα δει ότι υπάρχουν 14 περιπτώσεις σχολείων που είναι διπλά και εμφανίζονται ως ένα κενό. Τα σχολεία αυτά ΔΕΝ είναι συστεγαζόμενα -εκτός από ένα- και έχουν όλα μεγάλη απόσταση μεταξύ τους! Αντίστοιχη κατάσταση με τα δημοτικά μόνο που εδώ οι διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών αφορούν τα τμήματα του ίδιου σχολείου. Ο δημοσιονομικός κόφτης του ΥΠΑΙΘ με δεξί χέρι τον διορισμένο διευθυντή εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας έπιασε δουλειά και φέτος. Τα δικαιώματα των παιδιών στην παράλληλη στήριξη συνθλίβονται πλέον εντελώς, ειδικά σε μια περίοδο που η κυβέρνηση και όλοι οι πολιτικοί της εκπρόσωποι, όπως οι διευθυντές εκπαίδευσης, έπρεπε να κάνουν τα μέγιστα για να εξασφαλίζουν τις κατάλληλες μορφωτικές και υγειονομικές συνθήκες. Είναι η βασική τους υποχρέωση η οποία όμως, αγνοείται πλήρως γιατί επιλέγουν να μην ενισχύσουν τη δημόσια εκπαίδευση αλλά τους κάθε λογής επιχειρηματίες! Όπως ακριβώς επέλεξαν και με το δημόσιο σύστημα υγείας!
Η διεύθυνση στερεί από τους μαθητές με αναπηρία και μαθησιακές δυσκολίες την υποστήριξη που έχουν ανάγκη, μοιράζοντας τους εκπαιδευτικούς σε δυο ή και περισσότερα παιδιά (καθώς δεν είναι γνωστό πόσα παιδιά υπάρχουν στο κάθε τμήμα του νηπιαγωγείου/δημοτικού). Πώς ακριβώς σκοπεύει να κάνει αυτή τη μοιρασιά; Θα μετακινείται ο εκπαιδευτικός από το νηπιαγωγείο στο Ρουφ στο νηπιαγωγείο στο Γαλάτσι την ίδια μέρα; Θα πηγαίνει μέρα παρά μέρα στο κάθε σχολείο και πώς θα γίνει «ισάξια» η μοιρασιά στις ώρες χωρίς κανένα παιδί να στερηθεί την/τον νηπιαγωγό του; Και γιατί κάποια νηπιαγωγεία έναντι άλλων έχουν ολόκληρη παράλληλη στήριξη; Γιατί γίνεται αυτή η διάκριση απέναντι στα παιδιά και τις οικογένειες τους που ΟΛΕΣ έχουν έγκριση για πλήρη παράλληλη; Ποιος διαλέγει και με ποια κριτήρια να ενισχύσει τις ανισότητες; Τεράστιες ευθύνες αναλαμβάνει ο διευθυντής εκπαίδευσης που υπέγραψε αυτό το μοίρασμα!
Αντίστοιχη κατάσταση και με τις παράλληλες στηρίξεις των δημοτικών σχολείων, είμαστε στο ίδιο έργο –με το περσινό- θεατές. Για ακόμα μια φορά έχουν δημοσιοποιηθεί τα τμήματα και ο αριθμός των εκπαιδευτικών που όρισε ο διευθυντής σε κάθε σχολείο ΧΩΡΙΣ να γνωρίζουν και πάλι οι αναπληρωτ(ρι)ες πόσα παιδιά έχει το κάθε τμήμα. Οι δικαιολογίες μάλιστα, του διευθυντή εκπαίδευσης είναι ως και επικίνδυνες! Ισχυρίζεται ότι δεν δημοσιοποιεί τον αριθμό των παιδιών στα τμήματα για να μην στοχοποιηθεί το σχολείο! Δηλαδή η δημοσιοποίηση των σχολείων που έχουν παιδιά με παράλληλες στηρίξεις είναι στοχοποίηση η οποία μάλιστα, απαντιέται με την καταπάτηση των δικαιωμάτων τους! Αυτός φαίνεται να είναι ο πιο πρόσφορος τρόπος για την διεύθυνση να αποκρύψει τα πραγματικά κενά και τον πραγματικό αριθμό των παιδιών που έχουν έγκριση για παράλληλη στήριξη. Βρισκόμαστε πάλι αντιμέτωποι/ες με παιδιά που θα έχουν δυο ή και περισσότερους εκπαιδευτικούς παράλληλης και εκπαιδευτικούς που θα έχουν περισσότερα από ένα παιδιά, άρα το 1-1 που ορίζεται από το νόμο πάει περίπατο με ευθύνη και της διεύθυνσης και του διευθυντή εκπαίδευσης. Φυσικά θα υπάρξει πλήρη ανισοκατανομή των ωρών των εκπαιδευτικών στα παιδιά που θα τους ανατεθούν στο κάθε σχολείο, με κάποια παιδιά να παίρνουν 16 και άλλα 8 ώρες παράλληλη στήριξη. Και οι εκπαιδευτικοί; Σε μία τόσο ειδική συνθήκη με ποιο τρόπο θα προστατεύσουν και θα προστατευτούν όταν τους αφαιρούν τη βασική τους δυνατότητα να δουλέψουν ολοκληρωμένα και με παιδαγωγικούς-επιστημονικούς και υγειονομικούς όρους με τα παιδιά κάθε μέρα και άρα υπονομεύουν το έργο τους;
Αυτά είναι αδιανόητα και ανήκουστα πράγματα! Τη στιγμή που τα πραγματικά κενά σε όλη την Ελλάδα είναι πολύ περισσότερα από όσα έχουν καλυφθεί στην Α’ φάση, ΔΕΝ έγινε καμία πρόσληψη ΖΕΠ, ενώ οι προσλήψεις των ειδικοτήτων ήταν ελάχιστες, η κυβέρνηση με βοηθό της τις διευθύνσεις εκπαίδευσης και τους νέους διορισμένους διευθυντές, αρέσκεται και επενδύει στο επικοινωνιακό της παιχνίδι ότι όλα τα σχολεία θα έχουν στελεχωθεί μέχρι 1/9.
Καταγγέλλουμε τη διεύθυνση εκπαίδευσης Α’ Αθήνας για απόκρυψη των πραγματικών κενών, για υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και παραβίαση των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών σε νηπ/γεία και δημοτικά σχολεία με στέρηση της πλήρους παράλληλης στήριξης που έχουν εγκριθεί από τα ΚΕΣΥ αλλά πλέον και για τους υγειονομικούς κινδύνους που εμπεριέχει η επιλογή αυτή. Τι επιδιώκουν; Να στείλουν τα παιδιά στο σπίτι τους; Να υποχρεώσουν τις οικογένειες να τα κρατήσουν σπίτι; Να τις υποχρεώσουν να αναζητήσουν ιδιωτικές παράλληλες; Ανάλγητοι κι επικίνδυνοι και για τους μαθητές και για τους εκπαιδευτικούς! Η κυβέρνηση της ΝΔ μαζί με τα διορισμένα στελέχη της στα υπηρεσιακά συμβούλια, όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ/ΠΑΣΟΚ έχουν προτεραιότητες τα συμφέροντα του κεφαλαίου, αυτό ενισχύουν με κάθε ευκαιρία και έχουν γραμμένα στα «παλαιότερα των υποδημάτων τους» τα εργατικά λαϊκά συμφέροντα ακόμα και όταν διακινδυνεύονται ζωές.
Δεν θα επιτρέψουμε κανένα παιχνίδι στις πλάτες των μαθητρ(ιω)ν και των εκπαιδευτικών.
Με τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών σωματείων θα μπλοκάρουμε τις αντιδραστικές αποφάσεις της κυβέρνησης και τις αδιαφανείς διαδικασίες της διεύθυνσης.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
· ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ να αναρτηθούν εκ νέου οι πίνακες επιλογής σχολείων με ΟΛΑ τα κενά, με ξεκάθαρο το πόσα παιδιά έχει το κάθε τμήμα στα δημοτικά σχολεία, ενώ στα νηπιαγωγεία απαιτούμε να μην μοιραστεί η παράλληλη στήριξη σε δυο νηπιαγωγεία και κάθε νηπιαγωγείο να έχει τον/την εκπαιδευτικό του
· Να διευκρινιστεί επίσημα αν η τοποθέτηση των αναπληρωτ(ρι)ών σε αυτά θα είναι προσωρινή ή οριστική και σε κάθε περίπτωση απαιτούμε την ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενη ανακοίνωση
· να καλυφθούν ΟΛΑ τα κενά στις παράλληλες στηρίξεις με έναν εκπαιδευτικό για κάθε ένα/μια μαθητή/τρια
· να γίνει ΤΩΡΑ β φάση πρόσληψης αναπληρωτρ(ιώ)ν για να καλυφθούν ΟΛΑ τα κενά από έναν εκπαιδευτικό.
Ο αγώνας για ζωή και μόρφωση πάνω από τα κέρδη!
Ενημερώστε κι εμάς τους γονείς,που έχουμε έγκριση για παράλληλη στήριξη πως μπορούμε να κινηθούμε γιατί δε μας υπολογίζει κάνεις και δεν έχουμε συμπαράσταση από πουθενά
ΑπάντησηΔιαγραφή