Η σημερινή ψηφιακή κοινωνία δεν είναι αταξική. Ας πάρουμε την εταιρεία δεδομένων Αcxiom:
Χωρίζει τους ανθρώπους σε κατηγορίες. Η τελευταία κατηγορία ονομάζεται «waste» - σκουπίδια. Η Acxiom χειρίζεται τα δεδομένα περίπου 300 εκατομμυρίων ανθρώπων στις ΗΠΑ - σχεδόν όλων δηλαδή.
Εν τω μεταξύ, η συγκεκριμένη εταιρεία γνωρίζει περισσότερα για τους πολίτες από το ίδιο το FBI, ίσως περισσότερα και από την ΝSA.
Στην Acxiom οι άνθρωποι χωρίζονται σε εβδομήντα κατηγορίες, στον κατάλογο προσφέρονται ως εμπορεύματα και για κάθε ανάγκη υπάρχει κάτι που μπορεί να αγοραστεί.
Οι καταναλωτές με υψηλή θέση στην αγορά βρίσκονται στην ομάδα «shooting stars», είναι μεταξύ 26 και 45 χρονών, δυναμικοί, σηκώνονται νωρίς το πρωί για τρέξιμο, δεν έχουν παιδιά, τους αρέσουν τα ταξίδια. Κατ' αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια νέα, ψηφιακή ταξική κοινωνία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου