Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης μέσω ΕΣΠΑ: Μια εικόνα από το εγγύς μέλλον όλης της εκπαίδευσης.


ΑΠ: 29                                                                            Κορωπί 14/5/2012                                           
       ΠΡΟΣ:  ΤΑ ΜΕΛΗ,  ΔΣ ΔΟΕ, Δ/ΝΤΡΙΑ Δ/ΝΣΗΣ ΠΕ ΑΝ. ΑTT, ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ,  ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε.
                                                             
Θέμα :Αξιολόγηση  εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης μέσω ΕΣΠΑ:
Μια εικόνα από το εγγύς μέλλον όλης της εκπαίδευσης.

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν είναι «προ των πυλών», αλλά επιχειρούν να την ξεκινήσουν στα σχολεία από την παράλληλη στήριξη! Με εγκύκλιο που κοινοποιήθηκε  στα σχολεία, λίγες μέρες πριν, αποφασίστηκε η διεξαγωγή «εξωτερικής αξιολόγησης» από την ανάδοχο εταιρεία INTRAWAY  Μονοπρόσωπη ΕΠΕ (!) στο πλαίσιο των πράξεων ΕΣΠΑ και αφορά τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης. Όπως μάλιστα αναφέρεται στη συγκεκριμένη εγκύκλιο, στους εκπαιδευτικούς, αλλά και στους γονείς θα διανεμηθούν έντυπα- ερωτηματολόγια  αξιολόγησης από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων που θα έχουν συνταχθεί από την ιδιωτική εταιρεία και συγχρόνως θα γίνουν συνεντεύξεις με επιτόπιες επισκέψεις στις

σχολικές μονάδες.
Στην εγκύκλιο που έχει σταλθεί στα σχολεία αναφέρεται επακριβώς και με απόλυτη σαφήνεια:
«Επισημαίνεται ότι η αξιολόγηση αποτελεί υποχρέωση των δικαιούχων των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου που έχουν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ. Επιπλέον οι Διευθυντές των επιλεγμένων στο δείγμα Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οφείλουν να συνεργαστούν με την Ανάδοχο εταιρεία ΙNTRAWAY Μονοπρόσωπη ΕΠΕ, στη διανομή προς τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς και στη συλλογή των έντυπων ερωτηματολογίων. »
Ο Γ. Μπαμπινιώτης, ως διορισμένος υπουργός Παιδείας και χωρίς να έχει καμία απολύτως νομιμοποίηση, έβαλε στην άκρη τα επικοινωνιακά τρυκ περί «διαλόγου», και προσπάθησε να μην πάει χαμένος ο χρόνος για χάρη της επόμενης κυβέρνησης. Επιδιώκει να ξεκινήσει η αξιολόγηση – χειραγώγηση με αφετηρία τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής και μάλιστα με ανάδοχο,  αδρά πληρωμένη ιδιωτική εταιρεία, προετοιμάζοντας συγχρόνως το έδαφος για να επεκταθεί σε όλο το χώρο της εκπαίδευσης.
Η αξιολόγηση στην παράλληλη στήριξη εντάσσεται στην προσπάθεια να ξεκινήσουν άμεσα  την αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Θέλουν να κάνουν το πρώτο βήμα για να μπει σε εφαρμογή το εφιαλτικό σχέδιο του  μαύρου μπλοκ εξουσίας για 15.000 απολύσεις στο δημόσιο μέσα στο 2012 και 150.000 ως το 2015 με εργαλείο την αξιολόγηση.
 Το ΔΣ του συλλόγου καλεί, όλους τους συναδέλφους, να ακυρώσουμε και αυτή την προσπάθεια για την επιβολή της αξιολόγησης, όπως κάναμε με την προσπάθεια έμμεσης αξιολόγησης στα πιλοτικά σχολεία.

 Καλούμε  τους συναδέλφους που εργάζονται στην παράλληλη στήριξη και τους συναδέλφους διευθυντές να μην συμπληρώσουν κανένα δελτίο - ερωτηματολόγιο αξιολόγησης και να ενημερώσουν το σύλλογο.
Καλούμε τους συναδέλφους διευθυντές να μην δώσουν τα ερωτηματολόγια στους γονείς και να επιστρέψουν το φάκελο όπως τον παρέλαβαν.
Το ΔΣ του συλλόγου παρέχει πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη για τα παραπάνω.
Καλούμε τη ΔΟΕ να σταματήσει να μένει άφωνη για το ζήτημα, διευκολύνοντας την εφαρμογή του και να καλέσει σε όλη τη χώρα σε ακύρωση της διαδικασίας, σταματώντας παράλληλα κάθε συμμετοχή στον προσχηματικό και στημένο «διάλογο» με το υπουργείο παιδείας για διαπραγμάτευση των όρων σφαγής των εκπαιδευτικών μέσω της αξιολόγησης.

Παλεύουμε για ενιαίο δημόσιο δωρεάν 12 χρονο σχολείο. Όχι στο «Νέο Σχολείο» της αγοράς. Κατάργηση κάθε μορφής επιχειρηματικής δραστηριότητας στην εκπαίδευση – έξω  οι εταιρείες και οι χορηγοί από τα σχολεία. Όχι στην αξιολόγηση. Κατάργηση όλου του νομικού πλαισίου για το νέο σχολείο και την αξιολόγηση (ν. 3848/10, ν. 4024/11 -για το νέο μισθολόγιο- βαθμολόγιο  σφαγείο, ν. 2525/97, ν. 2986/2002 και καθηκοντολόγιο). Κατάργηση όλων των διαφορετικών τύπων σχολείου. Όχι στην αξιολόγηση – απόλυση- χειραγώγηση και την αυτοαξιολόγηση κατηγοριοποίηση σχολείων - μαθητών -εκπαιδευτικών. Όχι στην αυτοαξιολόγηση - προπομπό της αξιολόγησης. Κανένας συνάδελφος μέντορας - αξιολογητής. Κανείς αξιολογητής στην τάξη. Αποκλειστικά σταθερή και μόνιμη δουλειά στην εκπαίδευση.
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους διδασκόντων σε οργανωμένη απειθαρχία και αντίσταση σε κάθε μορφής αξιολόγηση.

Ο πρόεδρος
Κώστας Τουλγαρίδης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου