Δευτέρα 23 Μαΐου 2022

Ημερήσια Διάταξη 91η ΓΣ αντιπροσώπων ΔΟΕ: Δεν μπορεί! Μας εμπαίζουν!

Προκλητική και αναντίστοιχη με τα αιτήματα και τις ανάγκες του εκπαιδευτικού κινήματος είναι η απόφαση των ΔΑΚΕ/ΔΗΣΥ/ΔΙΚΤΥΟ-ΕΡΑ-ΑΕΚΚΕ που συγκρότησαν την πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ για την ημερήσια διάταξη της 91ης ΓΣ της ΔΟΕ (26-29/6). Απουσιάζουν εκκωφαντικά όλα τα κεντρικά επίδικα της τριετίας!

- Η απουσία των δύο ΓΣ του κλάδου (2020 και 2021) με πρόφαση τα απαγορευτικά μέτρα της πανδημίας.


- Το προηγούμενο διάστημα δριμύτατη κυβερνητική επίθεση σε εκπαίδευση, κοινωνία, εκπαιδευτικούς, εργαζόμενους, νεολαία σε όλα τα μέτωπα. Νόμος τομή 4823/2021 με αξιολόγηση σχολικής μονάδες και ατομική, εξετάσεις PISA, μέντορες, νέος ρόλος διευθυντή, υπεύθυνους εκπαιδευτικών ομίλων, κάμερες, τηλεκπαίδευση, πολύμηνο κλείσιμο των σχολείων, Τράπεζα Θεμάτων, ΕΒΕ, αδιοριστία, ελαστική εργασία – εμφάνιση για πρώτη φορά των 3μηνων συμβάσεων αναπληρωτών και απολύσεων στη διάρκεια της χρονιάς – στο όνομα της πανδημίας και προτάσεις για γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, νόμος Χατζηδάκη και χτύπημα στο συνδικαλιστικό δικαίωμα, ορμητική λεηλασία του εργατικού εισοδήματος μαζί με ανεξέλεγκτη ακρίβεια. Ιδιωτικοποιήσεις των δημόσιων αγαθών και της κοινής ωφέλειας με καταλήστευση του δημόσιου πλούτου κι όλα αυτά σε συνθήκες πολέμου και σε πρωτοφανές καθεστώς τρομοκρατίας, απειλών κι εκβιασμών στους εκπαιδευτικούς και την κοινωνία ολόκληρη.

- Οι σοβαρότατες αντιστάσεις από τους εκπαιδευτικούς, οι μεγάλοι αγώνες ενάντια στην αξιολόγηση, η καθολική συμμετοχή στην απεργία της 11ης Οκτώβρη, η πεισμωμένη αντίσταση στον ολοκληρωτισμό του υπουργείου στις απειλές και τους εκβιασμούς συντονιστών εκπαίδευσης και διευθυντών, οι διώξεις σε βάρος των 114 διωκόμενων συναδέλφων/ισσών και η συγκινητική πανελλαδική στήριξή τους, η ακύρωση των ηλεκτρονικών εκλογών της Κεραμέως με το 95% αποχής, η ακύρωση των καμερών, η αντίσταση στην εκτεταμένη προσπάθεια καταστρατήγησης ωραρίων και εργασιακών δικαιωμάτων αποτελούν ελπιδοφόρο μήνυμα. Με τις συγχωνεύσεις τμημάτων και την αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη προωθούν τη συρρίκνωση του δημόσιου σχολείου ενώ με την καταστολή και το χτύπημα των δημοκρατικών δικαιωμάτων, με πρόσχημα την πανδημία, επιχειρούν να περιορίσουν τη συλλογική δράση και τους αγώνες.

Πλήρης απαξία στον κλάδο και στον αγώνα μας!

Η πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ, προσδεδεμένη στον κυβερνητισμό, τις κομματικές εξαρτήσεις, τη συναίνεση και την υποταγή κρατά «μάτια, αυτιά και στόματα ερμητικά κλειστά»! Λες και δεν άκουσε την προετοιμασία νόμου για το γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και την προαναγγελία της έναρξης της ατομικής αξιολόγησης από το Σεπτέμβριο. Λες και δεν υπήρξαν αυτά τα τρία χρόνια που αφήνουν βαρύ το αποτύπωμά τους στην εκπαίδευση και στο δημόσιο σχολείο, που απλώνουν βαριά και πνιγερή σκιά πάνω από τις ζωές μας για την επόμενη χρονιά αλλά και δείχνουν τα μεγάλα αγωνιστικά αποθέματα του κλάδου. Λες και δεν υπάρχει ανάγκη να τα συζητήσουμε, να πάρουμε πολιτικές αποφάσεις και κυρίως να χαράξουμε γραμμή αντίστασης κι ανατροπής.

Για μια ακόμα φορά… Η ΔΟΕ σε επικίνδυνη για τον κλάδο, σιωπή!

Αναντίστοιχη υποτίμηση των εκπαιδευτικών αναγκών, χλευασμός του αγώνα που έδωσαν και δίνουν καθημερινά στα σχολεία οι εκπαιδευτικοί, της προσπάθειας που κάνουν να αντισταθούν, να ανοίξουν κανάλια επικοινωνίας και αγωνιστικής συμπόρευσης με γονείς, μαθητές, κοινωνία.

Ημερήσια διάταξη προάγγελος των συνδικαλιστικών προθέσεων της πλειοψηφίας…

Προτείνουν άνευρο συνέδριο, χωρίς αποφάσεις

Με βάση τα χρονοδιαγράμματα του 4823/2021 από τον Σεπτέμβρη ξεκινά η ατομική αξιολόγηση, πάνω στο έδαφος της φετινής χρονιάς, και μπαίνει μπροστά ολόκληρο το αντιδραστικό νομοθέτημα μετάλλαξης του δημόσιου σχολείου. ΑΛΗΘΕΙΑ, η ΗΔ της 91ης ΓΣ ΔΕΝ ΘΑ συζητήσει και ΔΕΝ ΘΑ τοποθετηθεί για όλα αυτά, ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ πρόγραμμα δράσης; Γιατί ενώ ο νόμος Χατζηδάκη επιδιώκει να βάλει θηλιά θανάτου στη λειτουργία των σωματείων και των συνδικάτων, με αφοπλισμό του εργατικού κινήματος η πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ δεν βρίσκει λόγο να το συζητήσει και να χαράξει γραμμή αντίστασης και ανατροπής.

Η πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ μας θέλει άοπλους σε μια μάχη που δεν σκοπεύει να δώσει

Γι’ αυτό οδηγείται στην επιλογή να μη θέσει στην ημερήσια διάταξη όλα τα κεντρικά επίδικα και με τον τρόπο αυτό υποβιβάζει τη συζήτηση ακόμα και σε αυτά που θέτει. Γιατί τα ζητήματα των μισθών και των συντάξεων, του ωραρίου των νηπιαγωγών, του μέλλοντος των παιδαγωγικών τμημάτων είναι κομβικά και φλέγοντα για τον κλάδο ακριβώς κάτω από τις νέες συνθήκες που δημιουργούν οι νόμοι που η πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ αρνείται να συζητήσει (4823/21, εισαγωγή στα νηπιαγωγεία εργαστήρια δεξιοτήτων, αγγλικών, αλλαγής στην ώρα αποχώρησης), νόμος Χατζηδάκη, αδιοριστία και ελαστική εργασία.

Προδιαγράφει το πλαίσιο του Συνεδρίου με μια πολιτικά και κινηματικά άνευρη ΗΔ, αναντίστοιχη της επίθεσης και της πραγματικότητας των εκπαιδευτικών και των σχολείων, δίνοντας το στίγμα για τη στάση που θα κρατήσει η ΔΟΕ από τη νέα χρονιά. Σκοπός της πλειοψηφίας ένα συνέδριο που δεν θα οχυρώνει τον κλάδο και θα αφήνει την εκπαίδευση ανοχύρωτη.

Από την πλευρά μας ως ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ τόσο στο ΔΣ όσο και στις Γενικές Συνελεύσεις θέσαμε όλα τα κρίσιμα μέτωπα και επιδιώκουμε να παρθούν αποφάσεις με αποφασιστικό-νικηφόρο χαρακτήρα για το εκπαιδευτικό κίνημα.

Είναι στοιχειώδης υποχρέωση μας να επιμείνουμε να συζητηθούν και να σχεδιαστεί ο αγώνας για:

1.Το ζήτημα της ακρίβειας, των αυξήσεων στους μισθούς-συντάξεις σε σύνδεση με την εμπλοκή της χώρας στον πόλεμο και τις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις – ιδιωτικοποιήσεις του δημόσιου πλούτου και αγαθών

Το εκπαιδευτικό κίνημα πρέπει να θέσει στην προμετωπίδα των διεκδικήσεών του επιθετικά αιτήματα για γενναίες αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις, επαναφορά τους στις προ-μνημονίων καταστάσεις με κάλυψη των απωλειών των μνημονίων, του πληθωρισμού και της ακρίβειας για ζωή με αξιοπρέπεια. Για μέτρα ενάντια στο «ράλι των τιμών» που προϋπήρχε του πολέμου εν μέσω ιδιωτικοποιήσεων, σε συνδυασμό με την άμεση απεμπλοκή της χώρας από τους πολεμικούς εξοπλισμούς και δαπάνες. Να «σπάσει» το βασικό άλλοθι και αφήγημα περί εισαγόμενης ακρίβειας λόγω πολέμου, από την κυβέρνηση της ΝΔ μαζί με τους ΣΥΡΙΖΑ-ΚΙΝΑΛ-Ελ. Λύση υπηρετούν τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ενάντια στην εκτόξευση της ακρίβειας, την καταλήστευση του παραγόμενου πλούτου, παράλληλα με τον υλικό και ιδεολογικό εγκλωβισμό των εργαζομένων και της νεολαίας οφείλει το συνέδριο της ΔΟΕ να συγκροτήσει ένα συνολικό πλαίσιο από την πλευρά των εκπαιδευτικών και λαϊκών αναγκών. Για την ειρήνη και την Φιλία των λαών. Να δώσουμε τη μάχη για δαπάνες σε Υγεία-Παιδεία-κοινωνικές ανάγκες, για ρεύμα, ενέργεια, νερό, μεταφορές αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, χωρίς αποδοχή του πλαισίου των μνημονίων και δημοσιονομικού συμφώνου, με πανεκπαιδευτικούς, πανεργατικούς, απεργιακούς αγώνες για την ανατροπής τους μαζί με την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης.

2. Ενάντια στο μοντέλο σχολείου της ΕΕ και του ΟΟΣΑ – του επιχειρηματικού σχολείου της αγοράς και στο ν. Κεραμέως (ν. 4823) συνολικά

Καθοριστικό για τις ΓΣ και το Συνέδριο είναι η χάραξη γραμμής Ανατροπής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής στο σύνολό της, με βασικό όχημα το ν. 4823/21. Η μάχη ενάντια στην επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, μάχη για το μορφωτικό περιεχόμενο του σχολείου, αποτελεί μάχη που σε όλες τις πλευρές πρέπει να τεθεί από τη σκοπιά της ανατροπής και όχι της «διόρθωσης» ακραίων εκφάνσεων. Ενάντια στην αξιολόγηση, την κατηγοριοποίηση σχολείων-εκπαιδευτικών μαθητών, των εξετάσεων PISA, Τρ. Θεμάτων, ΕΒΕ, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, στο χτύπημα της δημοκρατίας και της παιδαγωγικής ελευθερίας στο σχολείο, με σκληρή ιεραρχία (Διευθυντές-άρχοντες, επόπτες, μέντορες κλπ). Όλη η εξουσία στο Σύλλογο Διδασκόντων. Με πραγματικό αγώνα για την υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών ενάντια στις αυθαιρεσίες, την καταστρατήγηση του ωραρίου, την τηλεκπαίδευση, τις συγχωνεύσεις και τις υπερωρίες. Αγώνας για την Εκπαίδευση, το Ενιαίο Δημόσιο Δωρεάν 12χρονο σχολείο και 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή ως οδηγό δράσης σε σύνδεση με τους κοινωνικούς, εργατικούς αγώνες για ελευθερίες-δικαιώματα-ζωή με αξιοπρέπεια.

3. Το ν. Χατζηδάκη, νόμο στρατηγικής σημασίας

Η κυβέρνηση της ΝΔ με το νόμο Χατζηδάκη επιδιώκει να γυρίσει την εκμετάλλευση της εργασίας στο Μεσαίωνα, τον πλήρη έλεγχο των συνδικάτων και των σωματείων, να καταστείλει τους αγώνες και την απεργία και κυρίως τη δυνατότητα να οργανώνονται αγώνες ανατροπής πολιτικών και νομοσχεδίων. Η ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ και Κατάργηση του νόμου αποτελεί καθοριστικό όρο για τη δράση του ταξικού συνδικαλιστικού-εργατικού κινήματος. Έχει σημασία να οργανωθεί η ανατροπή του νόμου με ουσιαστικούς όρους σύγκρουσης και αποτροπής της εφαρμογής του (Κήρυξη απεργίας, Ηλ. εκλογές, ΓΕΜΗΣΟΕ) τόσο στην πορεία άμεσα στις ΓΣ, τόσο και στις αποφάσεις τους συνεδρίου. Δεν μπορεί να μείνει στην καταγραφή του αιτήματος και της καταγγελίας, πόσο μάλλον στη συναίνεση σε επιμέρους πτυχές. Κανένα σωματείο να μην εγγραφεί στο ΓΕΜΗΣΟΕ – Δεν ενσωματώνουμε/εφαρμόζουμε τις ηλεκτρονικές ψηφοφορίες! Καμιά αποδοχή ακυρώσεων απεργιών – οι απεργίες θα πραγματοποιούνται όποτε τις αποφασίζουν τα συνδικάτα – όχι στις δικαστικές αποφάσεις για παράνομες απεργίες - όχι υποταγή στους όρους κήρυξης απεργίας.

4. Τον αγώνα ενάντια στην ελαστική εργασία, για Μόνιμη και Σταθερή δουλειά

Το εκπαιδευτικό κίνημα πρέπει να κηρύξει ανυποχώρητο αποφασιστικό αγώνα σε σύνδεση με το σύνολο της αντεργατικής-αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, ώστε να ΜΗΝ επιτρέψουμε άλλο η εναλλαγή από την εργασία στην ανεργία να σημαδεύει τις ζωές της νέας γενιάς, των νέων εργαζομένων. Το ΥΠΑΙΘ αναδεικνύει εχθρότητα προς τη νέα γενιά, συνεχίζει την ομηρία χιλιάδων αναπληρωτών/τριών, ενώ οι ελλείψεις μεγαλώνουν παρά τις συνταξιοδοτήσεις, χειροτερεύει τις σχέσεις εργασίας, με αύξηση αντί για κατάργηση των 3μηνων συμβάσεων. Κόβει και χτυπάει τα δικαιώματα, τιμωρώντας τη συμμετοχή των νέων συναδέλφων/ισσών μας στο κίνημα κόβοντας συνδικαλιστικές άδειες, τιμωρεί όσους επέλεξαν να κάνουν οικογένεια, τιμωρεί ακόμα και το διορισμό τους αφαιρώντας το δικαίωμα μετάθεσης, διαλύοντας οικογένειες και όνειρα. Το Προσοντολόγιο του ΣΥΡΙΖΑ-Γαβρόγλου δεν ήταν αρκετό και επεξεργάζεται νέο σύστημα διορισμού και μοριοδότησης με εξετάσεις ΑΣΕΠ για την ενίσχυση της αγοράς προσόντων, φροντιστηρίων, το ανακάτεμα των πινάκων και τη βίαιη προσαρμογή των υποψηφίων στο νέο μοντέλο εργαζομένου που έχουν ανάγκη οι επιχειρήσεις με ατομική ευθύνη για την αδιοριστία. Με τις γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ και τη βαθμολογική βάση που θέτει ως κριτήριο για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας, βάζει την τελειωτική ταφόπλακα στο δικαίωμα της προϋπηρεσίας/εργασίας. Τώρα και όχι αύριο η απάντηση πρέπει να είναι μία, με το δίκαιο αίτημα, το μόνο που απαντά στις πραγματικές ανάγκες. Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Καμία απόλυση αναπληρωτή/τριας. Κατάργηση του νόμου 4589/19 (προσοντολόγιο). Όχι στον γραπτό ΑΣΕΠ, συνέντευξη και κάθε είδους φίλτρου για το δικαίωμα στην εργασία. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας στο δημόσιο σχολείο.

5. Την κατοχύρωση ωραρίου νηπιαγωγών και εκπαιδευτικών ολιγοθέσιων δημοτικών σχολείων-Μείωση εργάσιμου χρόνου

Το ωράριο των νηπιαγωγών ενώ νομοθετήθηκε ώστε υποτίθεται να υπολογίζεται κατά τρόπο ανάλογο με αυτό των υπόλοιπων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας, τελικά λόγω των σημαντικών διαφορών/ζητημάτων στη λειτουργία του νηπιαγωγείου όχι απλώς δεν εξασφαλίζεται η ισοτιμία μεταξύ των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας σε Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο αλλά αντίθετα το ωράριο των νηπιαγωγών είναι το μεγαλύτερο ανάμεσα σε όλες/ους τους εκπαιδευτικούς. Επιπλέον δε διδακτικό ωράριο Προϊσταμένων και η παροχή διοικητικού έργου εντός εργασιακού καθορίζεται και ποικίλλει για τα ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία ανάλογα με τον τύπο του Νηπιαγωγείου.

Δεδομένου ότι η μείωση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου προβλέπεται νομοθετικά για τα 4/θεσια και άνω Νηπιαγωγεία, όπως άλλωστε και για τα αντίστοιχης οργανικότητας Δημοτικά Σχολεία, στα ολιγοθέσια νηπιαγωγεία που αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία των νηπιαγωγείων όλης της χώρας (96%), δεν υπάρχει καμία μείωση ωραρίου των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτά σε σχέση με τα χρόνια υπηρεσίας, όπως και για τα αντίστοιχα δημοτικά σχολεία. Η/Ο δε Προϊσταμένη/ος καλείται να υποστηρίξει το διοικητικό έργο με πλήρες διδακτικό ωράριο και με πολλές ώρες απλήρωτης εργασίας.

Αποτελεί σημαντικό ζήτημα πάλης για το εκπαιδευτικό κίνημα η καθολική εφαρμογή της κλιμάκωσης του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών αναλόγως των χρόνων υπηρεσίας και σε όλα τα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία (εφαρμογή ανεξάρτητα από την οργανικότητα της σχολικής μονάδας) με απώτερο στόχο την εξίσωση με το ωράριο της Δευτεροβάθμιας για όλους τους εκπαιδευτικούς. Ο υπολογισμός στο διδακτικό ωράριο της υποδοχής-αποχώρησης μαθητών/τριών και του διαλείμματος, η τοποθέτηση επιπλέον συναδέλφου/ισσας όπου αυτό είναι αναγκαίο για τη συμπλήρωση των πλεοναζουσών ωρών του ωρολογίου προγράμματος και την άμεση πληρωμή των δεδουλευμένων υπερωριών.

6. Την προοπτική των συγχωνεύσεων των Παιδαγωγικών Τμημάτων

Η προοπτική των συγχωνεύσεων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και της ενοποίησής τους σε μια σχολή-σούπα σηματοδοτεί ένα αντιδραστικό, αντιεπιστημονικό πισωγύρισμα για την παιδαγωγική επιστήμη. Σηματοδοτεί μια πρωτοφανή υποβάθμιση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συνολικά και μια τεράστια επιστημονική απαξίωση των εκπαιδευτικών και των μελλοντικών αποφοίτων. Η κυβέρνηση ΝΔ, σε συνέχεια των αναδιαρθρώσεων που επέβαλε και η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, επιδιώκει τη δημιουργία ενός πανεπιστημιακού τοπίου με ρευστά πτυχία, με εμπορευματοποιημένη γνώση, με τη δια βίου αναζήτηση ακριβοπληρωμένων προσόντων για την διεκδίκηση μιας θέσης στη ζούγκλα της εργασιακής περιπλάνησης. Έτσι και η τωρινή προσπάθεια συγχωνεύσεων θα οδηγήσει σε αφαίρεση των επαγγελματικών δικαιωμάτων από το πτυχίο, καθώς θα αποτελεί ατομική ευθύνη του/της φοιτητή/τριας ο συνδυασμός μαθημάτων – γνώσεων, ο οποίος εξατομικευμένος συνδυασμός βέβαια θα πρέπει να καθορίζεται από τις εφήμερες ανάγκες της αγοράς, ενώ οι εργαζόμενοι θα έχουν την ευθύνη για κατάρτιση και επανακατάρτιση με προσωπικό κόστος και με εργασιακά δικαιώματα που θα έχουν ημερομηνία λήξης.

Η παραπάνω επικίνδυνη εξέλιξη βρίσκεται σε άμεση σύνδεση με το νέο νομοσχέδιο Κεραμέως, επιδιώξεις που εκπορεύονται από τις οδηγίες ΕΕ και ΟΟΣΑ, θα επιφέρουν μια οπισθοδρόμηση στις κατακτήσεις για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση. Οι επιχειρούμενες αλλαγές στον χάρτη της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών φέρνουν στο προσκήνιο τι σχολεία και τι εκπαιδευτικούς θέλει η κυβέρνηση όχι σήμερα μόνο, αλλά σε βάθος δεκαετιών. Όταν το μέλλον των μαθητών ως αυριανών εργαζόμενων είναι ο εργασιακός μεσαίωνας, κάθε αίτημα για καλύτερη μόρφωσή τους αποτελεί «άσκοπη επένδυση». Αυτό το μέλλον για την εργασία επιφυλάσσουν στη νεολαία. Αυτό το καθεστώς θέλουν να μεταφέρουν και σε όλους τους μόνιμους εκπαιδευτικούς μέσα από την αξιολόγηση και την μέτρηση της «συνεχούς βελτίωσης» που θα βαθμολογείται και θα αποτελεί βάση για τον ανταγωνισμό και την κατηγοριοποίηση χωρίς τέλος, καθώς σε όλο τον εργάσιμο βίο θα πρέπει να αποδεικνύει ο εκπαιδευτικός την αξία του.

Το μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα μαζί με τους φοιτητές να μπλοκάρουν και αυτή την απόπειρα!

Ο αγώνας αυτός είναι αγώνας όλου του εκπαιδευτικού κινήματος και πρέπει άμεσα το συνδικαλιστικό κίνημα στην εκπαίδευση να σταθεί στο πλάι του φοιτητικού κινήματος για να αποτρέψουμε το σχέδιο της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ. Να πούμε ξεκάθαρα και με απόφαση: Όχι στις συγχωνεύσεις και το επιχειρηματικό πανεπιστήμιο. Όχι στο επιχειρηματικό σχολείο της αγοράς. Όχι στην αξιολόγηση των ΑΕΙ, των σχολείων και των εκπαιδευτικών. Δημόσια χρηματοδότηση στην εκπαίδευση. Όλα τα εργασιακά δικαιώματα στο βασικό πτυχίο-Κατάργηση του Προσοντολογίου Γαβρόγλου-ΣΥΡΙΖΑ.

Αγώνας για μορφωτικά δικαιώματα σε μαθητές και φοιτητές

Για δημόσια, δωρεάν, ελεύθερη πρόσβαση στην Παιδεία

Κάτω η αντιλαϊκή πολιτική της φτώχειας, της ακρίβειας, των ιδιωτικοποιήσεων

και όποιοι την εφαρμόζουν και τη στηρίζουν

Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου