Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση ομολογώντας την ήττα τους και αδυνατώντας να πείσουν την εκπαιδευτική κοινότητα για τις «αγαθές» στοχεύσεις τους, στέλνουν για άλλη μια φορά τους εκπαιδευτικούς στα δικαστήρια αξιοποιώντας τον νόμο Χατζηδάκη και επιδιώκοντας να βγάλουν παράνομη και την Απεργία Αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ απέναντι στους νέους θεσμούς της ατομικής αξιολόγησης (μέντορες, ενδοσχολικούς συντονιστές).
Απέναντι στον πόλεμο που κήρυξαν ενάντια στο δημόσιο σχολείο, δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί ορθώνουν για άλλη μια φορά ηχηρό ΟΧΙ και υπογράφουν την Απεργία Αποχή από τους θεσμούς του νεοεπιθεωρητισμού και της εποπτείας δηλώνοντας ότι δε θα συναινέσουν και δε θα συνεργαστούν με τους καταστροφικούς κυβερνητικούς σχεδιασμούς.Δε θα υποταχτούμε και δε θα συναινέσουμε, γιατί το διακύβευμα για εμάς είναι ο χαρακτήρας του δημόσιου σχολείου και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητ(ρι)ων μας. Συλλογικά και με ευθύνη του ρόλου μας θα υπερασπιστούμε τη δημοκρατική λειτουργία και την παιδαγωγική ελευθερία στα σχολεία μας.
Ακόμα κι αν τα δικαστήρια βγάλουν την απεργία παράνομη καλούμε:
- Το ΔΣ της ΔΟΕ να αναλάβει την ευθύνη επαναπροκήρυξης της Απεργίας Αποχής με κάθε τρόπο αξιοποιώντας τη δυναμική στάση των πρωτοβάθμιων σωματείων και των εκπαιδευτικών. (επαναπροκήρυξη από το ΔΣ της ΔΟΕ, να καλέσει να επαναπροκηρύξουν τα πρωτοβάθμια, να επαναπροκηρύξει η ΑΔΕΔΥ).
- Δηλώνουμε την αποφασιστικότητα μας να συνεχίσουμε τον αγώνα. Καταθέτουμε την πρόταση για Απεργία Αποχή σε όλες τις συλλογικές διαδικασίες ώστε να υλοποιηθεί από τα πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία ενισχύοντας τον αγωνιστικό συντονισμό τους. Να κηρύξουν αυτά την Απεργία Αποχή. Όπως με τα 77 σωματεία έτσι και τώρα, να σηκώσουν τη σκυτάλη της συνέχισης του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, την κατηγοριοποίηση και τη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Οι δυνατότητες είναι μεγάλες!
Καλούμε όλες τις συνδικαλιστικές δυνάμεις να αναλάβουν την ευθύνη οργάνωσης και κλιμάκωσης του συλλογικού αγώνα απέναντι στις αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις, που με όπλο την αξιολόγηση βάλλουν ευθέως το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου και στοχεύουν στην αποδόμηση και εμπορευματοποίηση του. Είναι προφανές πως στο σχολείο των δεξιοτήτων και του κατακερματισμού της γνώσης, στο σχολείο του ανταγωνισμού και της ανθρωποφαγίας, στο σχολείο της υποχρηματοδότησης και της υποστελέχωσης, στο σχολείο της φτώχιας, η δημοκρατία όχι μόνο δεν έχει θέση αλλά είναι επικίνδυνη. Μέντορες, ενδοσχολικοί συντονιστές και αξιολογική ιεραρχία συνθέτουν ένα ιδιότυπο σώμα καθημερινής επιτήρησης και λογοδοσίας, που στόχο έχει την απόλυτη υποταγή της εκπαιδευτικής πράξης και της σκέψης των μαθητών /τριων και των εκπαιδευτικών.
Η μάχη ενάντια στην αξιολόγηση δεν είναι η μάχη των εκπαιδευτικών που φοβούνται να κριθούν, όπως διατείνονται τα καλοταϊσμένα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια τους. Είναι η μάχη των εκπαιδευτικών που αγωνιούν για την ολόπλευρη μόρφωση και την κριτική σκέψη, για την αξιωβίωτη ζωή των μαθητών/τριών τους. Είναι η μάχη που έρχεται να ενισχύσει τον αγώνα όλων ενάντια στη συνολική καταβύθιση της ζωής μας με τις αυξήσεις παντού, τη φτώχεια που γιγαντώνεται, την εργασιακή βαρβαρότητα, τους πολεμικούς κινδύνους και την περιβαλλοντική καταστροφή.
ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ!
Για να μη ζούμε φτώχεια και εξαθλίωση στο σχολείο, στο σπίτι, στη ζωή
ΕΙΡΗΝΗ, ΨΩΜΙ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΖΩΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Η αξιολόγηση δε θα περάσει!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου