Είναι δεδομένο ότι η Ιστορία ως σχολικό μάθημα δεν τυγχάνει ιδιαίτερης εκτίμησης από την πλειονότητα των μαθητών/τριών. Απορούν για την αναγκαιότητα γνώσης του ιστορικού παρελθόντος, για τη σημασία αυτής στο παρόν, για τον αναρίθμητο κατάλογο γεγονότων και χρονολογιών. Από την άλλη, η κοινή γνώμη σκανδαλίζεται με την ανεπάρκεια της ιστορικής γνώσης των μαθητών ή τη στάση τους απέναντι σε σημαντικά ιστορικά γεγονότα, όπως είναι ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος.
Ας δούμε τα δεδομένα: