Της Ιωάννας Παππά
Με την κοινοποίηση της ΥΑ (ΦΕΚ 1239/10-4-2017,τ.Β) που αφορά στα κριτήρια πρόσληψης αναπληρωτών ειδικής αγωγής έκλεισε ο «διάλογος» του υπoυργείου παιδείας. Τα εκπαιδευτικά σωματεία και συλλογικότητες των αναπληρωτών είχαν ακυρώσει το προηγούμενο διάστημα σεμινάρια επιμόρφωσης του ΙΕΠ που απευθύνονταν σε εκπαιδευτικούς γενικής εκπαίδευσης, οι οποίοι υπηρετούσαν σε δομές ειδικής με πλεόνασμα ωρών.
Το υπουργείο παιδείας υλοποιεί τις οδηγίες ΕΕ-ΟΟΣΑ, αξιοποιώντας την «πολιτική προίκα» των προηγούμενων κυβερνήσεων σε αυτή την κατεύθυνση, και προωθεί την «πλήρη ένταξη» των μαθητών με αναπηρία και ειδικές ανάγκες στα γενικά σχολεία. Αξιομνημόνευτος είναι ο ζήλος που επέδειξε στην τροπολογία για τα τμήματα ένταξης, στην τροπολογία για κάλυψη αναγκών ΕΑΕ με βάση τα πλεονάσματα-Ν. 4415, στην τροπολογία για τον αριθμό μαθητών με αναπηρίες ανά τμήμα.