Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

Είμαι δασκάλα, δίνω το αίμα μου για να ζήσω!, το πρωτοσέλιδο των TIME


Η επίθεση στη δασκάλα της Γαύδου δηλώνει ένα και μόνο πράγμα! Δεν αρκεί η ομηρία, η χρόνια και διαρκής περιπλάνηση των ελαστικά εργαζόμενων στην εκπαίδευση, αναπληρωτών! Θέλουν την απόλυτη υποταγή! Θέλουν να εξαθλιωθούμε εντελώς! Όπως η δασκάλα στο πρωτοσέλιδο των TIME!

Είμαι δασκάλα, δίνω το αίμα μου για να ζήσω!

"Έχω ένα πτυχίο μάστερ, 16 χρόνια εργασιακού βίου, δουλεύω ΔΥΟ έξτρα δουλειές και δίνω πλάσμα αίματος για να μπορέσω να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Είμαι δασκάλα στις Ηνωμένες Πολιτείες".
Αυτή είναι η ζοφερή μα αρκούντως γλαφυρή περιγραφή των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι δάσκαλοι και οι δασκάλες στα δημόσια σχολεία των Ηνωμένων Πολιτειών.

Προσφάτως έγινε συγκέντρωση διαμαρτυρίας των δασκάλων στις πρωτεύουσες έξι πολιτειών στις ΗΠΑ για τους μισθούς πείνας που λαμβάνουν και ως εκ τούτου υποχρεώνονται να ασκήσουν παράλληλα και πολλά άλλα επαγγέλματα για να αντεπεξέλθουν.

Το περιοδικό TIME, με ένα συγκλονιστικό εξώφυλλο στην προσεχή του έκδοση, αφιερώνει το κεντρικό του θέμα στους δασκάλους των ΗΠΑ.

Στο εξώφυλλο βρίσκεται η Χόουπ Μπράουν, η οποία δηλώσει ότι "εργάζομαι σε τρεις δουλειές και δίνω πλάσμα αίματος για να μπορέσω να πληρώσω τους λογαριασμούς. Κάπως έτσι μοιάζει το να είσαι δάσκαλος στην Αμερική".


Η 52χρονη Μπράουν δηλώνει ότι "ειλικρινά αγαπώ πολύ το επάγγελμα μου, το να διδάσκω, αλλά δεν αμειβόμαστε για τη δουλειά που κάνουμε".

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει το ρεπορτάζ του TIME, οι περίπου 3,2 εκατομμύρια δάσκαλοι βιώνουν μία ακραία μισθολογική στασιμότητα: Είναι ενδεικτικό ότι παίρνουν -αναλογικώς- λιγότερα από όσα λάμβαναν το 1990!

Το ΤΙΜΕ αφιερώνει το κεντρικό του θέμα στο εν λόγω ζήτημα, με εξώφυλλα γροθιά στο στομάχι για τη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη κι έναν πρόεδρο που διαρκώς κομπάζει ότι η οικονομία είναι το ισχυρό του χαρτί...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου