Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

Αλληλεγγύη στο κίνημα κατά των πλειστηριασμών: η ποινικοποίηση δεν θα περάσει




Θεσσαλονίκη 8.6.2022

Απόλυτα εναρμονισμένη με την εκφρασμένη κυβερνητική και κρατική βούληση η σημερινή έδρα του Τριμελούς Εφετείου Πλημμελημάτων Θεσσαλονίκης επέβαλε την συνολική ποινή φυλάκισης των 10 μηνών με τριετή αναστολή σε δύο μέλη του Συντονισμού Συλλογικοτήτων Θεσσαλονίκης, για τη δράση τους σε διαμαρτυρία ενάντια σε πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, που επρόκειτο να διενεργηθούν την 7/6/2017 στο Ειρηνοδικείο Θεσσαλονίκης. Πρόκειται δυστυχώς για απόφαση που δεν έλαβε καθόλου υπόψη της ούτε την ακροαματική διαδικασία, από την οποία αποδομήθηκε όλο το κατηγορητήριο, ούτε όμως και τον ίδιο το νόμο, τα απαιτούμενα στοιχεία του οποίου καθόλου δεν συνέτρεχαν στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Άλλωστε αυτό που στην πραγματικότητα εκδικάστηκε σήμερα δεν ήταν οι δύο αγωνιστές του κινήματος, αλλά η ίδια η δυνατότητα λαϊκής διεκδίκησης, η συλλογική αντίσταση και δράση, ακόμη και η ελάχιστη κοινωνικοπολιτική διαμαρτυρία.

Το σχόλιο της Δευτέρας: Αν είσαι μαζοχιστής, γίνε δάσκαλος




Σημείωμα

Το παρακάτω άρθρο γράφτηκε για μια από τις χώρες της Σκανδιναβίας, μία από τις πάλαι ποτέ χώρες της ευημερίας, των υψηλών μισθών και της κοινωνικής μέριμνας. Τι κοινό, θα έλεγε κανείς, έχει ο νότος της κρίσης και της διαφθοράς με τον “εύπορο και ευνομούμενο” Βορρά; Κι όμως, όπως φαίνεται είναι πολλά πια αυτά που μας ενώνουν. Τα παγκοσμιοποιημένα προβλήματα, η γεωπολιτική αποσταθεροποίηση, οι συνεχόμενες κρίσεις του καπιταλισμού και η αναδιοργάνωση του νεοφιλελευθερισμού ως η “μόνη λύση” (ΤΙΝΑ), φέρνουν τους λαούς όλο και πιο κοντά, όπως φαίνεται από το παρακάτω άρθρο ενός δασκάλου και μέλους του συνδικάτου εκπαιδευτικών της Νορβηγίας. Οι ομοιότητες που φαίνονται στο άρθρο αποδεικνύουν ότι δεν είναι η οικονομική κρίση (η Νορβηγία δεν πέρασε καμία κρίση το 2008), δεν είναι η γεωγραφική θέση και η αυτάρκεια σε πόρους, δεν είναι ο λαός και η νοοτροπία του που “φταίνε” για την διάλυση του κοινωνικού κράτους, όπως προσπαθεί η εγχώρια προπαγάνδα να μας πείσει. Είναι οι συγκεκριμένες επιλογές της παγκόσμιας άρχουσας τάξης για την ηγεμονία και κερδοφορία της. Η εγκατάλειψη κάθε κοινωνικού, “μη-παραγωγικού” τομέα και η παραχώρησή του στην “αόρατη” χείρα της αγοράς, παράλληλα με τη φτωχοποίηση και την εξαρτητοποίηση όλο και μεγαλύτερου πληθυσμού στους αδυσώπητους νόμους της. Στο παρακάτω άρθρο φαίνονται ακριβώς τα κοινά μας προβλήματα και άρα και η αδήριτη ανάγκη οργάνωσης ενός κοινού μετώπου της εργατικής τάξης και των λαών.

Αν επιθυμείς ένα επάγγελμα στο οποίο οι απειλές, η μειωμένη νομική κάλυψη και η μείωση μισθού αποτελούν τον κανόνα, τότε το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι για σένα.

Τρίτη 14 Ιουνίου 2022

Διάλυση του Γενικού Συμβουλίου στις 6 Ιουνίου και ανυπαρξία αποφάσεων με στημένες – ανούσιες αντιπαραθέσεις

Οι εργαζόμενοι και τα πρωτοβάθμια σωματεία να πάρουν την υπόθεση του αγώνα για Ζωή με αξιοπρέπεια στα χέρια τους

Σε φιάσκο κατέληξε για μία ακόμη φορά το ΓΣ της ΑΔΕΔΥ που πραγματοποιήθηκε στις 6 Ιούνη. Mία ανούσια φραστική αντιπαράθεση μεταξύ της ΔΗΣΥ (ΠΑΣΚΕ) και του ΠΑΜΕ, λειτούργησε ως πρόσχημα για να αποχωρήσουν - σε ανοιχτή συνεννόηση - οι δύο παρατάξεις ΔΗΣΥ και ΔΑΚΕ από το Γενικό Συμβούλιο και να μην αποφασιστεί τίποτα! Αδικαιολόγητη και η στάση του ΠΑΜΕ το οποίο επέλεξε να… μη βρει διέξοδο στη φραστική αντιπαράθεση και να δώσει άλλοθι στην αποχώρηση της ΔΗΣΥ και ΔΑΚΕ. Είναι υπόλογες στους εργαζόμενους όλες οι εμπλεκόμενες παρατάξεις που επέλεξαν «δια ασήμαντον αφορμή» να διαλύσουν τη συνεδρίαση του Γενικού Συμβουλίου την καταληκτική ώρα των αποφάσεων.

Η κατάσταση στο τριτοβάθμιο όργανο είναι πλέον οριακή

Καμία Ντίνα μόνη της

– Όταν η εξουσία νιώθει ότι απειλείται, οι περικοκλάδες της αναλαμβάνουν δράση. Και τότε αναδεικνύονται «τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα». Πάνε περίπατο οι δεκάρικοι περί δημοκρατίας, συνδικαλιστικής ελευθερίας και όλα αυτά τα εύηχα που ούτε καν θεωρητικό ενδιαφέρον δεν έχουν πια για όσους ασκούν την εξουσία.

– Όμως ξεχνάνε πως η Ντίνα δεν είναι μόνη της. Καμία Ντίνα δεν είναι μόνη της. Το ξέρουν καλά και στο υπουργείο και στα γραφεία της διοίκησης. Είναι καλά καρφωμένο και στο μυαλό όσων διοικούν, γι’ αυτό και τρελαίνονται.

– Χάνουν τη γη κάτω από τα πόδια τους γιατί δεν μπορούν να εξηγήσουν τις εκδηλώσεις αλληλεγγύης απέναντι σε όποιον παλεύει για το δίκιο και διεκδικεί μέσα από κοινωνικούς αγώνες τη ζωή που μας αξίζει. Κι είναι απολύτως λογικό γιατί αυτοί εκπροσωπούν το άδικο και τη στέρηση όλων όσων δίνουν αξία και νόημα στη ζωή μας. Εκπροσωπούν το προσωπικό βόλεμα και τις ατομικές λύσεις. Το βύσμα, το κονέ και το ρουσφέτι. Τίποτε άλλο δεν έχουν να επιδείξουν.

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

Εκτός σχολείων η συνδικαλιστική ενημέρωση!

Δικτατορία 1967: Πρώτο μέλημα της Χούντας ήταν να επιβάλει «σιδερένιο» έλεγχο μέσω εγκάθετων διοικήσεων στην εκπαίδευση, ξεκινώντας από τις διώξεις των «μιασμάτων», «μη νομιμοφρόνων» και υπόπτων για «αντεθνική» δράση εκπαιδευτικών.

Με τον νόμο 129/1967 καταργείται το υφιστάμενο διοικητικό καθεστώς και ανοίγει ο δρόμος για διώξεις εκπαιδευτικών. «Μη νομιμόφρων θεωρείται ο υπάλληλος όστις εμφορείται υπό κομμουνιστικών ή αντεθνικών ιδεών ή προπαγανδίζει υπέρ αυτών ή συνεργεί εις την διάδοσιν αυτών ή στρέφεται κατά του κρατούντος πολιτειακού καθεστώτος».

Ρήτρα αναπροσαρμογής: Η ανατομία μιας ληστείας

Εγκληματική πολιτική

Σε ομιλία του στο συνέδριο του Economist τον Σεπτέμβρη του 2020, ο «άνθρωπος για τις βρώμικες δουλειές» Κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι το target model (στη γλώσσα των ιθαγενών το «χρηματιστήριο της ενέργειας») που θα ξεκινήσει την 1η Νοεμβρίου, είναι η βασική τομή για φθηνότερη ενέργεια και θα εφαρμοστεί «όποια συμφέροντα και αν θιγούν και όποιες ιδεοληψίες και αν ταρακουνηθούν. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας θα σπάσει αυγά!». Ένα χρόνο μετά την επίδειξη πυγμής ενάντια στους ιδεοληπτικούς αρνητές της μαγείας της «ελεύθερης αγοράς», ο κόσμος… παραμιλάει. Αυτό είναι γνωστό. Αυτό που πρέπει να γίνει όλο και περισσότερο γνωστό είναι ότι η ενεργειακή φτώχεια στην οποία μας οδηγούν οι ενεργειακοί κολοσσοί, η κυβέρνηση της ΝΔ και η ΕΕ δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια συνειδητή εγκληματική και απόλυτα προβλέψιμη πολιτική που στόχο έχει να αυγατίσουν τα κέρδη τους οι επιχειρηματίες της ενέργειας. Βαρδινογιάννης, Λάτσης, Μυτιληναίος, Περιστέρης και τα funds που λυμαίνονται τη ΔΕΗ. Τόσο απλά.

Δολοφόνοι!

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, 2/6/2022.

Φωτογραφία: Γιώργος Κωνσταντινίδης (Eurokinissi)


«Χτυπάνε» τα παιδιά μας στα θρανία, στα πανεπιστήμια, στη δουλειά και στη ζωή!

Εμείς: Από μικρά όταν είναι τα παιδιά μας έχουμε την πεποίθηση, πίστη, συνήθεια να τα εκπαιδεύουμε πώς να σηκώνουν το κεφάλι, να μιλάνε, να μη δέχονται το ξύλο, να μη συνηθίζουν. Τους μαθαίνουμε ότι «χτυπάμε» μόνο τις πόρτες, τα ξύλα και τα αυγά!! Τους λέμε ότι το «σκάσε» αφορά μόνο τα μπαλόνια, ότι ξύλο «τρώνε» μόνο οι κάστορες, ότι μόνο τα φυτά «δε μιλάνε», ότι το… «βουλώνουν» μόνο οι φελλοί, ότι μόνο τα αγάλματα δεν κινούνται και ότι η αστυνομία είναι για τους κλέφτες!

Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Ηχηρή πτώση του κυβερνητικού συνδικαλισμού ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ/Πρώτη Δύναμη Ξανά με 52% το ψηφοδέλτιο της εκλογικής συνεργασίας Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση/Παρεμβάσεις-Πρωτοβουλία Ανεξάρτητων Εκπαιδευτικών

Χαιρετίζουμε κι ευχαριστούμε όλες και όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες που για μια ακόμα φορά, κόντρα στην απόπειρα της κυβέρνησης να χτυπήσει τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και τα σωματεία, συμμετείχαν στη ΓΣ του Συλλόγου χωρίς άδεια, υπερψήφισαν τις προτάσεις της ΑΑΚ και στήριξαν στις εκλογές για την 91η ΓΣ αντιπροσώπων της ΔΟΕ, το ρεύμα του ριζοσπαστικού ταξικού συνδικαλισμού και ανέδειξαν για μια ακόμα φορά το ψηφοδέλτιο της εκλογικής συνεργασίας Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση/Παρεμβάσεις-Πρωτοβουλία Ανεξάρτητων Εκπαιδευτικών σε 1η δύναμη με 52%.

Η ηχηρή πτώση των βασικών δυνάμεων του κυβερνητικού συνδικαλισμού ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ, η σταθεροποίησή τους σε πρωτοφανή χαμηλά ποσοστά, αναδεικνύει την απονομιμοποίηση στη συνείδηση των εκπαιδευτικών της κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση και την κοινωνία.

Σοβαρά οφείλει να μας απασχολήσει η πτώση της μαζικότητας στις εκλογικές διαδικασίες, ειδικά σε μια περίοδο όπου η κυβέρνηση επιδιώκει να πλήξει τα σωματεία και τη λειτουργία τους, επιδιώκει να τα μετατρέψει σε άνευρα μορφώματα κοινωνικού εταιρισμού. Θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να ενισχύσουμε τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις συλλογικές διαδικασίες, στις ΓΣ και τις επιτροπές αγώνα, μπροστά και στις πολύ σοβαρές μάχες που έχουμε.


Από την Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση εκλέγονται Ρέππα Ντίνα, Καβακλής Λουκάς, Τάσσου Δήμητρα με αναπληρωματικούς Πολίνα Τόλη, Χαλικιά Τατιάνα, Πετροπούλου Έλενα.

Δευτέρα 23 Μαΐου 2022

Προτάσεις της ΑΑΚ/Παρεμβάσεις στη Γενική Συνέλευση στις 24/5/2022

 1. Αγωνιστικό πρόγραμμα δράσης/Πρόταση αγώνα

2. Πρόταση αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση και της σχολικής μονάδας

3. Για διορισμούς, κατάργηση προσοντολογίου, όχι σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ/Στήριξη του καλέσματος του Συντονιστικού Αναπληρωτών

4. Ψήφισμα για τα πεπραγμένα της ΔΟΕ

5. Ψήφισμα για ωράριο νηπιαγωγών

6. Ψήφισμα για νόμο Χατζηδάκη

7. Ψήφισμα-καταγγελία για τις εξελίξεις στη δίκη των Σεπολίων

8. Ψήφισμα για την πανεπιστημιακή αστυνομία

9. Ψήφισμα για τη δίκη της ΧΑ στο εφετείο/κάλεσμα σε συγκέντρωση

Τι είναι η ρήτρα αναπροσαρμογής και γιατί (δεν θα έπρεπε να) την πληρώνουμε

Σε προηγούμενο άρθρο εξετάσαμε τον ληστρικό μηχανισμό που διαμορφώνει την τιμή του ρεύματος στο Ελληνικό Χρηματιστήριο Ενέργειας και το πώς φτάσαμε να έχουμε την ακριβότερη κιλοβατώρα σε όλη την Ευρώπη. Αυτό όμως αφορά την τιμή χονδρικής, την τιμή στην οποία αγοράζεται η ενέργεια από τους (ιδιώτες πλέον) πάροχους ενέργειας. Πώς όμως αυτή η εξωφρενική τιμή μετακυλίεται στην λιανική τιμή, δηλαδή σε όλους εμάς;

Μέσω της διαβόητης πλέον «ρήτρας αναπροσαρμογής», που ήρθε ως «δώρο» μαζί με την «απελευθέρωση» της αγοράς ενέργειας. Δώρο όχι σε μας, αλλά στους ιδιώτες έμπορους ενέργειας.

Ρήτρα αναπροσαρμογής: Ανατομία μιας ληστείας

Ημερήσια Διάταξη 91η ΓΣ αντιπροσώπων ΔΟΕ: Δεν μπορεί! Μας εμπαίζουν!

Προκλητική και αναντίστοιχη με τα αιτήματα και τις ανάγκες του εκπαιδευτικού κινήματος είναι η απόφαση των ΔΑΚΕ/ΔΗΣΥ/ΔΙΚΤΥΟ-ΕΡΑ-ΑΕΚΚΕ που συγκρότησαν την πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ για την ημερήσια διάταξη της 91ης ΓΣ της ΔΟΕ (26-29/6). Απουσιάζουν εκκωφαντικά όλα τα κεντρικά επίδικα της τριετίας!

- Η απουσία των δύο ΓΣ του κλάδου (2020 και 2021) με πρόφαση τα απαγορευτικά μέτρα της πανδημίας.


Πέμπτη 19 Μαΐου 2022

Οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί δηλώνουν την κατανόησή τους στην Κεραμέως. Η «PISA» της έπεσε βαριά… Άλλο ένα ηχηρό ράπισμα της εκπαίδευσης στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ

Οι πολυδιαφημισμένες εξετάσεις ελληνικής PISA των 200.000 ευρώ κατέληξαν σε φιάσκο.

Οι εκπαιδευτικοί μαζί με τους γονείς και τους μαθητές έδωσαν ακόμα ένα χαστούκι στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘ . Απονομιμοποίησαν πλήρως της εξετάσεις. Σε 100άδες σχολεία δεν πραγματοποιήθηκαν καν ενώ και εκεί που έγιναν στην πλειοψηφία των σχολείων μεγάλες ήταν οι απουσίες μαθητών που απείχαν συνειδητά.

Τετάρτη 18 Μαΐου 2022

Εθνικές εξετάσεις, νεοφιλελευθερισμός και αγοραία μετάλλαξη της εκπαίδευσης: Ο «ελληνικός PISA» του ΥΠΑΙΘ

Η ανάδυση μιας νέας μορφής εξετάσεων υψηλών απαιτήσεων συνδεδεμένων με άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά μετάλλαξης του δημόσιου σχολείου σε μια καινούργια μορφή, το επιχειρηματικό σχολείο, είναι από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της νεοφιλελεύθερης/νεοσυντηρητικής πολιτικής και της καπιταλιστικής ανασυγκρότησης των εκπαιδευτικών συστημάτων.[1] Η νέα αυτή μορφή εξετάσεων είναι επενδυμένη ιδεολογικά με μια σειρά απόψεις, όπως η αυστηροποίηση της επιλογής στο εκπαιδευτικό σύστημα, η ενίσχυση της πειθαρχίας, η εισαγωγή επιχειρηματικών μοντέλων στη διοίκηση της εκπαίδευσης (νέο δημόσιο management), η κυριαρχία της δεξιότητας και της πληροφορίας πάνω στη γνώση στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, η ένταση της κοινωνικής επιλογής και του ταξικού ξεδιαλέγματος του μαθητικού πληθυσμού από τα πρώιμα στάδια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, η κυριαρχία της κατάρτισης έναντι της πρόσβασης στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση, ο ανταγωνισμός, η αυτονομία της σχολικής μονάδας και η διαμόρφωση μιας εκπαιδευτικής αγοράς σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, μέσα από την ύπαρξη κριτηρίων αξιολόγησης σχολείων, μαθητών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικών συστημάτων ως μηχανισμό για τη σύγκριση και την ιεραρχική κατάταξή τους.

Μεγαλοπρεπής ήττα Κεραμέως! 92% αποχή από τις εξετάσεις PISA στον Αριστοτέλη, Πάνω από 70% στην Αττική!

Χαιρετίζουμε τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς των σχολείων μας που με τη στάση τους συνέβαλαν ώστε να ακυρωθεί το ολέθριο αντιεκπαιδευτικό σχέδιο του υπουργείου και της κυβέρνησης. Οι εξετάσεις στον Αριστοτέλη ακυρώθηκαν σε 5 από τα 6 ΔΣ που ήταν προγραμματισμένες -20ο, 53ο, 56ο, 109ο, 144ο-. Η αποχή από τις εξετάσεις έφτασε στο 92% στα σχολεία του Αριστοτέλη!

Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Να σηκώσουμε το μπόι της αξιοπρέπειας και του αγώνα, δε θα γίνουμε σκυφτοί, άβουλοι, υποταγμένοι! Αντίσταση, Αγώνας, Ανατροπή! Τρίτη 17/5, Πρωτοδικείο (Ευελπίδων 14, κτίριο 5, αίθ.1) 12:30 Τετάρτη 18/5 απεργούμε και συγκεντρωνόμαστε έξω από τα σχολεία-εξεταστικά κέντρα στις 8:00πμ και στο ΙΕΠ στις 2:00μμ

Η Κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ βλέποντας ότι περιθωριοποιείται και απονομιμοποιείται η εκπαιδευτική πολιτική της στη συνείδηση εκπαιδευτικών γονιών και μαθητών, επιδιώκει να κόψει το φιτίλι της αντίστασης, επιστρατεύοντας δικαστές χωρίς δικαιοσύνη και τον ν. Χατζηδάκη, ώστε να βγει η απεργία των εκπαιδευτικών στις 18/5 παράνομη, καταφεύγοντας στην καταστολή και την τρομοκρατία. Σε μια επίδειξη πυγμής και ακραίου αυταρχισμού, κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ καταφεύγουν και πάλι ενάντια στην απεργία των εκπαιδευτικών για να κηρύξουν παράνομη και καταχρηστική την απεργία. Οι λόγοι που επικαλείται η Κεραμέως είναι προκλητικοί! Μέχρι και την έλλειψη απόφασης Γενικής Συνέλευσης του κλάδου επικαλείται για να βγάλει παράνομη μια 3ωρη στάση εργασίας! Αιδώς Αργείοι!

Κυριακή 15 Μαΐου 2022

Διορισμοί εκπαιδευτικών: Με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ από το 2023; ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ! Μαζικοί Μόνιμοι Διορισμοί/Μονιμοποίηση ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ! Κατάργηση του Προσοντολογίου-Καμία σκέψη για γραπτό ΑΣΕΠ!

Πάλι γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ; Δηλαδή, ο Γαβρόγλου με το προσοντολόγιο πριμοδότησε τη βιομηχανία μεταπτυχιακών και πιστοποιητικών κάθε είδους, η Κεραμέως θα κάνει πλούσια τα φροντιστήρια;

Συγκεκριμένα, φιλικά προσκείμενη στο ΥΠΑΙΘ εκπαιδευτική ιστοσελίδα «διέρρευσε» ότι το Υπουργείο επεξεργάζεται σχέδιο νόμου σύμφωνα με το οποίο βασικό κριτήριο για τον διορισμό από το 2023 θα είναι ο γραπτός διαγωνισμός ενώ «θα τίθενται εκτός πίνακα όσοι εκπαιδευτικοί δεν πιάνουν τη βάση, ανεξάρτητα πόσα μόρια συγκεντρώνουν από άλλα κριτήρια» (προϋπηρεσίας, παιδαγωγικής κατάρτισης, επιστημονικής κατάρτισης, κοινωνικά κριτήρια).

Τετάρτη 11 Μαΐου 2022

Άγρια επίθεση των ΜΑΤ στους φοιτητές του ΑΠΘ με ξύλο και χημικά (Video)

Ακόμη μία αναίτια επίθεση των δυνάμεων καταστολής απέναντι σε φοιτητές, μέσα μάλιστα στο Πανεπιστήμιό τους.

Για ακόμη μία μέρα τα ΜΑΤ βρέθηκαν έξω από τη Σχολή της Σχολής Θετικών Επιστημών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Οι φοιτητές διαμαρτύρονταν για την παρουσία τους εκεί και πολύ σύντομα τα ΜΑΤ επιτέθηκαν με χημικά στους φοιτητές, που συγκεντρώθηκαν για να υπερασπιστούν το άσυλο, όπως δημοσιεύει ο δημοσιογράφος Χρήστος Αβραμίδης στο Twitter.

Ως εδώ με την απλήρωτη εργασία των Νηπιαγωγών! Μείωση του ωραρίου ΤΩΡΑ!