Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Το ΥΠΑΙΘΑ επιτίθεται ξανά, επειδή φοβάται τις αντιδράσεις των σωματείων μας και των εκπαιδευτικών. Επιλέγει το καλοκαιρινό κλείσιμο των σχολείων για να εντείνει την επίθεση απέναντι σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς, είτε διευθυντές/ντριες και προϊσταμένες είτε νεοδιόριστες/ους που υπηρετώντας τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου συμμετέχουν μαζικά στην απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση και καταφεύγει σε τρομοκρατία και απόπειρα δίωξης απεργών.
Δεν κατάφεραν να κάμψουν τους απεργούς με τις κατάπτυστες εγκυκλίους Κόπτση και Κατσαρού και τις εξπρές δικαστικές αποφάσεις. Αντίθετα προκάλεσαν την αγωνιστική απάντηση των μαχόμενων εκπαιδευτικών με κορύφωση τις Γενικές Συνελεύσεις του Μαρτίου και την απόφαση της Ολομέλειας Προέδρων που ανέστρεψε το «άδειασμα» που επιχείρησαν να επιβάλλουν οι ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-ΔΙΚΤΥΟ στο ΔΣ της ΔΟΕ. Και το 2022 επιχείρησαν να επιβάλλουν, καταχρηστικά και παράνομα, πειθαρχικές ποινές για τους συμμετέχοντες στην Απεργία – Αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας αλλά μπροστά στην αγωνιστική στάση των εκπαιδευτικών και των ΣΕΠΕ τα ΠΥΣΠΕ τις αναίρεσαν. Το ίδιο διάστημα απειλούσαν με ποινές όσες/όσους αναρτούσαν τα Ενιαία κείμενα αλλά και πάλι μπροστά στην ανυποχώρητη στάση των εκπαιδευτικών δεν τόλμησαν να τις υλοποιήσουν.
Με νέο έγγραφο το ΥΠΑΙΘΑ ζητά να καταχωρηθούν στην πλατφόρμα τα μονομερή πρακτικά για όσους δεν αξιολογήθηκαν, και εγκαλεί τα στελέχη (διευθυντές προϊστάμενες σχ. μονάδων) που δεν έλαβαν μέρος στην διαδικασία αξιολόγησης ή την «παρεμπόδισαν» με όποιο τρόπο! Σε χουντικής έμπνευσης φακελώματα καλεί τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ ή προϊσταμένες/ους, διευθυντές/ντριες δεν συνέπραξαν καθ' οιονδήποτε τρόπο στην αξιολόγηση, να εφαρμόσουν την διάταξη του αρ. 56 του ν. 4823/2021 – δηλαδή τους ζητά να παρανομήσουν καθώς δεν έχουν τέτοιες αρμοδιότητες.
ΛΕΜΕ ΚΑΘΑΡΑ: ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΑΠΕΧΟΥΝ
Γνωρίζουν πως έχουν άδικο και γι’ αυτό απειλούν. Είναι ώρα να τους δείξουμε πως δεν τους φοβόμαστε. Η υπεράσπιση του απεργιακού δικαιώματος είναι κομβική για την ανάσχεση του εργασιακού και παιδαγωγικού μεσαίωνα. Γι’ αυτό και πρέπει να ακυρώσουμε την προσπάθεια του Υπουργείου να μας απομονώσει και να αναδείξουμε ως μέγιστο το ζήτημα των διώξεων και της αμφισβήτησης του απεργιακού δικαιώματος. Το ζήτημα ξεπερνά τα όρια της εκπαίδευσης. Αφορά όλους τους εργαζόμενους, όλη την κοινωνία.
Είμαστε απεργοί και προστατευόμαστε από το απεργιακό δικαίωμα μας, δικαίωμα που κατοχυρώθηκε με αιματηρούς αγώνες και στο Σύνταγμα! Υπενθυμίζουμε σε όσους καλούνται να υλοποιήσουν τις αυθαίρετες – παράνομες πράξεις του ΥΠΑΙΘΑ και να εκδώσουν πράξη παύσης-αντικατάστασης ή οποιαδήποτε άλλη ποινή (Δ/ντες Εκπαιδευσης, μέλη των συμβούλιων επιλογής & των υπηρεσιακών συμβουλίων ) πως δεν πρέπει να δεχτούν να γραφτούν τα ονόματα τους στις πιο μαύρες σελίδες της ιστορίας της εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση θα αντιμετωπιστούν με κάθε συνδικαλιστικό, νομικό και πολιτικό μέσο κριθεί πρόσφορο.
Επειδή η υπεράσπιση του απεργιακού δικαιώματος είναι υπόθεση όλων καλούμε να πάρουν όλοι θέση, κόμματα, σωματεία, ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ), γονεϊκοί φορείς, η πανεπιστημιακή κοινότητα και όλο το εργατικό κίνημα. Μαχητικά και μαζικά θα το υπερασπιστούμε με όλα τα μέσα!
Οι Σύλλογοι Π.Ε. να καλέσουν τα μέλη τους να συμμετέχουν μαζικά στην κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘΑ την Τετάρτη 17/07, στις 12 π.μ.
Η δημοκρατία στην εκπαίδευση και η πάλη ενάντια στην αξιολόγηση/κατηγοριοποίηση/ ιδιωτικοποίηση σχολείων αφορά όλη την κοινωνία. Να δυναμώσουμε το κύμα συλλογικής αντίστασης στην αξιολόγηση, ενάντια στις αυταρχικές, αυθαίρετες εγκυκλίους, τον αυταρχισμό, την τρομοκρατία.
Ταυτόχρονα, το ΥΠΑΙΘΑ προχωράει μέσα στο καλοκαίρι σε μπαράζ αντιεκπαιδευτικών μέτρων.
Αποφάσισε κατάργηση οργανικών θέσεων στη Β/θμια, έδωσε οδηγίες συγχωνεύσεων τμημάτων με αύξηση του ορίου του αριθμού των μαθητών στα τμήματα. Κατέθεσε σχέδιο νόμου που περιλαμβάνει: το νέο «ψηφιακό» σχολείο, με το ψηφιακό φροντιστήριο κατάργησης επί της ουσίας κάθε δια ζώσης, έστω και υπονομευμένη υποστηρικτική και ενισχυτική δομή για τα παιδιά. Δίνει μπόνους μόρια μετάθεσης και στελεχών σε εκπαιδευτικούς που θα αποσπαστούν σε αυτό. Με τις αυτόνομες τάξης γυμνάσιου σε απομακρυσμένες περιοχές δημιουργεί το σχολείο της τηλεκπαίδευσης (μαθήματα δια ζώσης και τηλεκπαίδευση) που θα οδηγήσει σε περαιτέρω κλείσιμο σχολείων και τμημάτων και συρρίκνωση των προσλήψεων, με νέο χτύπημα στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τα μορφωτικά των παιδιών στερώντας από τους μαθητές στα δυσπρόσιτα σχολεία τη φυσική παρουσία όλων των αναγκαίων εκπαιδευτικών. Εμπλέκει και αμείβει ιδιωτικούς φορείς στην αντιμετώπιση της σχολικής βίας. Δρομολογεί επιμόρφωση εκπαιδευτικών από προσωπικό ιδιωτικής εκπαίδευσης με ωριαία αποζημίωση στο διδακτικό προσωπικό που θα αξιολογεί τις επιμορφώσεις. Αποζημιώνει ανά μαθητή τους συντονιστές εκπαιδευτικούς στις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα σε εθνικό επίπεδο στην Στ΄ τάξη Δημοτικού και στη Γ΄ Γυμνασίου. Το πρόγραμμα διδασκαλίας στο σπίτι μπορεί να γίνεται και με τηλεκπαίδευση, οι νεοδιοριζόμενοι υποχρεωτικά παραμένουν δύο χρόνια στον τόπο διορισμού, χωρίς να επιτρέπεται εφαρμογή γενικών και ειδικών διατάξεων, κ.ά.
Δίνει έμφαση στην τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών μετρώντας παράλληλα αντιδράσεις ενώ παραμονεύει νέο ν/σ που έχει εξαγγείλει (ΑΣΕΠ, ελεύθερη επιλογή σχολείου, Εθνικό Απολυτήριο, χτύπημα ειδικής αγωγής, αξιολόγηση, κ.ά.).
Θα υπερασπίσουμε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ.
Υπερασπίζουμε το δημόσιο σχολείο τους/τις μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς
ενάντια στην εμπορευματοποίηση, τον επιθεωρητισμό και την υποταγή
Αυτοί με δίκες, διώξεις, τρομοκρατία εμείς με το λαό για δωρεάν παιδεία!
ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου