Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

Ξεσηκώσου, δάσκαλε! Το μέλλον εξαρτάται κι από σένα!

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ  ΚΙΝΗΣΗ συλλ. «ο Αριστοτέλης»
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.
http://aakaristotelis.blogspot.gr/                                                             Τετάρτη 16-10-2013

Ξεσηκώσου, δάσκαλε! Το μέλλον εξαρτάται κι από σένα!
(Η χρήση του όρου «δάσκαλος» μέσα στο κείμενο, δεν αφορά την ειδικότητα αλλά το ρόλο)

Σε βαθύ τούνελ μπήκε η δημόσια εκπαίδευση και οι εργαζόμενοι σ’ αυτή. Σοβαρές ανατροπές προωθούνται με ταχύτατους ρυθμούς, δικαιώματα του παρελθόντος εξαφανίζονται σε μια στιγμή.
Ενάμιση μήνα τώρα τα γεγονότα ξεπερνούν τη φαντασία!
Τι περιμένεις, δάσκαλε; Οι λίστες έχουν ήδη τα ονόματα των διπλανών σου!

  • Χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στις σχολικές μονάδες της Α’ Βάθμιας εξαιτίας των μηδενικών διορισμών εκπαιδευτικών και της απόλυσης 10.000 αναπληρωτών
  • Ελάχιστες  αποσπάσεις εκπ/κών από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ
  • Έγγραφο του υπουργείου όπου απαγορεύει στους μόνιμους και τους αναπληρωτές τακτικού προϋπολογισμού να καταλαμβάνουν τη θέση δασκάλου στο ολοήμερο
  • Με βάση αυτό δημιουργία πλασματικών υπεραριθμιών στα ΠΥΣΠΕ και αναγκαστικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών στην περιφέρεια για να καλύψουν κενά σε άλλα ΠΥΣΠΕ
  • Αμέσως μετά προσλήψεις αναπληρωτών ΕΣΠΑ (για πρώτη φορά σε θέσεις δασκάλων) αποκλειστικά για την «απαγορευμένη» θέση του εκπαιδευτικού στο ολοήμερου
  • Απαγόρευση αποσπάσεων στα τμήματα ένταξης και έγγραφο του υπουργείου που απαγορεύει στο μόνιμο προσωπικό να καταλαμβάνει τις κενές θέσεις
  • Αμέσως μετά προσλήψεις χιλιάδων αναπληρωτών ΕΣΠΑ για τα τμήματα ένταξης και τα ειδικά σχολεία
  • Προετοιμασία προσλήψεων νηπιαγωγών για τα νηπιαγωγεία και ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού για τα ειδικά σχολεία, μέσω προγραμμάτων «κοινωφελούς εργασίας» του ΟΑΕΔ των 425-490 ευρώ
  • Συζήτηση για μετατροπή μέρους του αναλυτικού προγράμματος (όπως η ευέλικτη ζώνη, η τοπική ιστορία) σε πιλοτικά προγράμματα ώστε να επιτρέπεται η κάλυψή τους με εκπαιδευτικό προσωπικό ΕΣΠΑ

  • Καταργώντας αυτές τις θέσεις για το μόνιμο προσωπικό, δημιουργεί πλήθος πλασματικών υπεραριθμιών, οδηγώντας έτσι πολλούς εκπαιδευτικούς σε υποχρεωτικές μετακινήσεις εκτός του ΠΥΣΠΕ τοποθέτησής τους, σε κατάργηση ουσιαστικά των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, σε καταστρατήγηση όλων των εργασιακών δικαιωμάτων και κανόνων. Όσο θα μετατρέπεται σταδιακά όλο το δημόσιο σχολείο σε μια “πιλοτική δομή”, η σταθερή απασχόληση θα γίνει ανάμνηση του παρελθόντος, ενώ η συνταγματική υποχρέωση της πολιτείας για την παροχή δημόσιας και δωρεάν παιδείας θα περιορίζεται αυστηρά στις προδιαγραφές των διάφορων ευρωπαϊκών προγραμμάτων, εφόσον αυτά θα είναι διαθέσιμα.
Σε ποιο σχολείο θα δουλεύεις, δάσκαλε;

  • Με μια υπογραφή του υπουργού παιδείας, το ολοήμερο δημοτικό, τα τμήματα ένταξης, τα ειδικά σχολεία κι απ’ ότι φαίνεται και το ολοήμερο νηπιαγωγείο μετατράπηκαν από δημόσιο κατοχυρωμένο δικαίωμα και δομή που υποχρεωτικά παρέχεται από το κράτος, σε πιλοτική δομή που δίνεται όταν και εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα ΕΣΠΑ.
  • Τα δημοτικά σχολεία υπολειτουργούν. Εκατοντάδες κενά σε ειδικότητες, νηπιαγωγούς, δασκάλους. Τα δημοτικά αδυνατούν να καλύψουν πλήρως το πρωινό πρόγραμμα, εκατοντάδες ολοήμερα νηπιαγωγεία δε λειτουργούν, τα ειδικά σχολεία λειτουργούν εκ περιτροπής!
  • Το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό περιεχόμενο του σχολείου προσαρμόζεται ακόμα πιο έντονα στις επιταγές των τεχνικών δελτίων του ΕΣΠΑ και των κατευθύνσεων της ΕΕ με την εισαγωγή πιλοτικών προγραμμάτων εξυπηρέτησης συγκεκριμένων ιδεολογικών κατευθύνσεων, δεξιοτήτων και κατάρτισης της καπιταλιστικής αγοράς εργασίας.
  • Το υπουργείο προχωρά στην αύξηση των μαθητών στα τμήματα κατά 10%

Κοίταξε κατάματα το μέλλον, δάσκαλε! Είναι ζοφερό αν δε δράσεις!

Είναι σαφές ότι ο χώρος της εκπαίδευσης αλλά και συνολικά το δημόσιο, μπήκε σε εντελώς νέα περίοδο. Όσα διαδραματίστηκαν το καλοκαίρι με τις διαθεσιμότητες στη δευτεροβάθμια κι όσα συμβαίνουν τώρα στην πρωτοβάθμια, δεν είναι περιστασιακά στιγμιότυπα με ημερομηνία λήξης.
Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση και το δημόσιο σχολείο δέχονται πρωτοφανή, σε βιαιότητα, επίθεση.
Μήτρα όλων αυτών είναι οι συμφωνίες κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-κεφαλαίου για χιλιάδες διαθεσιμότητες-απολύσεις στο δημόσιο και για την αντικατάσταση της σταθερής και μόνιμης εργασίας και κάθε εργασιακού δικαιώματος με την ελαστική εργασία, οι συμφωνίες για κατάργηση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα, βασικών κοινωνικών αγαθών όπως της παιδείας, της υγείας, της ασφάλισης. Το κεφάλαιο και όλα τα οικονομικά και πολιτικά επιτελεία του για να αντιμετωπίσουν την καπιταλιστική κρίση που βαθαίνει συνεχώς, έβαλαν στο εκτελεστικό απόσπασμα και πυροβολούν  κάθε εργατικό δικαίωμα στη δουλειά και στα κοινωνικά αγαθά.

Όχι ξανά στα λερωμένα βρακιά της εξουσίας, δάσκαλε! Η αξιοπρέπεια δε χαρίστηκε, κατακτήθηκε!

 Κι όλα αυτά μέσα σε πρωτόγνωρο καθεστώς παρανομιών και αυταρχισμού, με τα στελέχη της διοίκησης με ωμούς εκβιασμούς, παραβιάζοντας κάθε νομιμότητα, να προχωρούν σε όργιο απειλών, ανομιών και ρουσφετιών!

·                  Με την παραβίαση της μοριοδότησης των αποσπάσεων μια και έγιναν από περιοχές που το υπουργείο ονομάτισε πλεονάζουσες, σε περιοχές που ονομάτισε ελλειμματικές, κατά παράβαση της νομοθεσίας
·         Με μετακινήσεις σε άλλα ΠΥΣΠΕ, μόνιμων εκπαιδευτικών και την ίδια στιγμή πρόσληψη αναπληρωτών ΕΣΠΑ για να καλύψουν τις κενές θέσεις που δημιούργησε η μετακίνησή των παραπάνω
·         Με παραβίαση της μοριοδότησης και του τρόπου πρόσληψης των αναπληρωτών όταν υποχρεώνονται να μετακινηθούν σε άλλα ΠΥΣΠΕ από αυτά που προσελήφθησαν
·                  Με πρόσληψη αναπληρωτών ΕΣΠΑ για δομές που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες του κοινωνικού συνόλου
·         Με απόπειρα προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού στις σχολικές μονάδες, μέσω του ΟΑΕΔ κατά παράβαση του συντάγματος
·         Με πλήρη ακύρωση των ΠΥΣΠΕ και με αποφάσεις μονοπρόσωπων οργάνων, όπως των διευθυντών εκπαίδευσης και των περιφερειακών διευθυντών

Οι παραβιάσεις αυτές δεν οφείλονται σε ανικανότητα ή σε διοικητικές αστοχίες. Όταν το κράτος θέλει να καλύπτει τις όποιες ανάγκες με περισσεύματα και περικοπές, όταν δεν προχωρά σε καμία πρόσληψη, τότε η μετακίνηση του εκπαιδευτικού προσωπικού οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε τόπο, θα γίνεται νόμος. Κι αυτός ο νόμος δεν μπορεί να περιέχει κανόνες στην εφαρμογή του. Απαιτεί να μην υπάρχει καμία προστασία του εργαζομένου, απαιτεί αυθαιρεσία ώστε εκτός των άλλων να ικανοποιούνται και τα ρουσφέτια της κάθε φορά εξουσίας!

Τούτη τη ζούγκλα, δάσκαλε, μην την αντέχεις και μην τη συνηθίζεις!

Στην εξέλιξή του το σχέδιο της κυβέρνησης περιλαμβάνει την κατάργηση της προστασίας της οργανικής θέσης με διάφορους τρόπους και τερτήπια ώστε οι απολύσεις να γίνονται πιο εύκολα χωρίς τα συνταγματικά εμπόδια. Η τροπολογία που είδε το φως της δημοσιότητας για τις οργανικές στη σχολική μονάδα είναι ένας τρόπος για την προώθηση αυτού του σχεδίου. Η αφαίρεση της οργανικής του υπαλλήλου από το υπουργείο και το ΠΥΣΠΕ στο οποίο ανήκει, επιδιώκει ώστε η διαθεσιμότητα-απόλυση να γίνεται πια στη σχολική μονάδα όταν οι οργανικές θέσεις σ’ αυτή, θα μειώνονται λόγω όλων των παραπάνω.

Ταυτόχρονα με αυτό προωθείται η μοριοδότηση του εκπαιδευτικού μέσω της αξιολόγησης και των προσόντων. Ένας μαγικός αριθμός θα μας ακολουθεί και θα καθορίζει τη σειρά μας στις υπηρεσιακές μεταβολές και στη λίστα της διαθεσιμότητας. Αυτή η διαδικασία, με όποιο τρόπο κι αν εφαρμοστεί τελικά, αν επιτρέψουμε να ισχύσει, θα μετατρέψει το σχολείο σε ζούγκλα εσωτερικού ανταγωνισμού, υποταγής και πειθάρχησης στην εξουσία της διοίκησης και όλων των παρατρεχάμενων της!

Ο καπιταλισμός το λέει κινητικότητα. Εσύ όμως, δάσκαλε, ξέρεις, σφαγή είναι!

Το νέο κράτος της εποχής της πιο βαθιάς καπιταλιστικής κρίσης δείχνει το αποτρόπαιο πρόσωπό του. Σ’ αυτό το κράτος, οι δημόσιες δομές, όπως η εκπαίδευση, η υγεία, τα κοινωνικά αγαθά, δεν είναι δεδομένα. Στην Ελλάδα των Ελεύθερων Οικονομικών ζωνών, στην Ελλάδα της υπερεκμετάλλευσης, στην Ευρωπαϊκή Ένωση της ανεργίας και της παρατεταμένης ύφεσης, της καταστροφής της εργασίας, οι δημόσιες δομές και τα κοινωνικά αγαθά θα συρρικνώνονται, θα υποβαθμίζονται, θα καταστρέφονται και πολλές φορές θα ιδιωτικοποιούνται. Ότι γνωρίσαμε ως σύγχρονη εκπαίδευση, υγεία, ασφάλιση… ξεθεμελιώνεται από τον καπιταλιστικό Προκρούστη! Το νέο κράτος έχει δομές κινούμενη άμμο. Σ’ αυτό το κράτος, ο εργαζόμενος θα βρίσκεται σε μόνιμο καθεστώς κινητικότητας. Με δικαιώματα που θα αμφισβητούνται κάθε στιγμή, σε μόνιμη μετακίνηση όχι μόνο από τον ένα τόπο στον άλλο αλλά και εργασιακή περιπλάνηση, από μόνιμος σε μειωμένου ωραρίου, σε ωρομίσθιο, σε ανασφάλιστο «ωφελούμενο» των 425 ευρώ, σε διαθέσιμο και σε απολυμένο. Σ’ αυτή την εκπαίδευση, σ’ αυτό το κράτος δεν υπάρχουν δικαιώματα ούτε νομιμότητες. Υπάρχει μόνο το «δίκαιο του ισχυρού» και τα ρουσφέτια του.

Κοίταξε το μέλλον κατάματα, δάσκαλε! Κι άλλαξέ το!

Σε χειρότερες εποχές από τη δική μας, υπήρξαν μαχητικοί αγώνες που υποχρέωσαν τις εξουσίες να πάρουν πίσω μέτρα κι άλλοι που κατέχτησαν δικαιώματα. Έχεις δίκιο, δάσκαλε, δεν ήταν απλοί αγώνες. Είχαν θυσίες και κόπους, οργάνωση και σχέδιο, στόχο και αποφασιστικότητα, κινδύνους και ρίσκα από τους εργάτες. Όμως έτσι, κερδίζεται η ζωή!
Να καθυστερήσουμε και να μπλοκάρουμε τις εξελίξεις
Με τους αγώνες μας σήμερα, να απονομιμοποιήσουμε τα κυβερνητικά μέτρα στη συνείδηση του λαού, να δημιουργήσουμε συνθήκες κυβερνητικής αστάθειας, μαχητικό ρεύμα ικανό να υποχρεώσει την κυβέρνηση σε αναδίπλωση, ώστε να μην μπορεί να ασκεί απρόσκοπτα την πολιτική της και να παίρνει αντεργατικά μέτρα στην εκπαίδευση και την κοινωνία. 
Καμία εξουσία δεν είναι ανίκητη απέναντι σε αποφασισμένο, μαχητικό και οργανωμένο λαϊκό ποτάμι.
Να ανατρέψουμε και να κατακτήσουμε
Με τους αγώνες μας ενάντια στην πολιτική του κεφαλαίου όπως αυτή εκφράζεται με τα μνημόνια και τις δανειακές συμβάσεις, το χρέος και την αποπληρωμή του, την ΕΕ και το ΔΝΤ, να επιδράσουμε καταλυτικά στις πολιτικές εξελίξεις. Να οδηγήσουμε σε ανατροπή κυβέρνηση-ΕΕ-ΔΝΤ και σε κάθε επίδοξο διαχειριστή της ίδιας πολιτικής από ένα μαζικό εργατικό ρεύμα που θα έχει στην προμετωπίδα των αγώνων του τα σύγχρονα δικαιώματα και τις ανάγκες τις εργαζόμενης πλειοψηφίας.
Δάσκαλε, ξέρεις ότι η εκπαίδευση μπήκε σε «κολασμένη» περίοδο. Διάλεξε όχθη!

Από δω και πέρα τα διλήμματα είναι μεγάλα. Δεν υπάρχει αξιοπρέπεια στην κόλαση! Να αγωνιστούμε για να μη ζήσουμε στη ζούγκλα του ανταγωνισμού όπου ο ένας θα βάζει τρικοπλοδιά στον άλλο για να επιβιώσει. Έλα, να οργανώσουμε τον αγώνα μας:

  • Οργανώνουμε ΓΣ σε όλους τους συλλόγους ως τις αρχές Νοεμβρίου και ολομέλεια προέδρων στις 8-10/11 για τις εξελίξεις, το αγωνιστικό πρόγραμμα του κλάδου για αντιμετώπιση της επίθεσης στην εκπαίδευση και στους εκπαιδευτικούς. Συμμετέχεις, παίρνεις μέρος στις αποφάσεις και στην οργάνωσή τους.
  • Οι ΓΣ αποφασίζουν και συντονίζονται με τους άλλους συλλόγους, οργανώνουν κοινή δράση.

Προτείνουμε:

  • Κάθε σχολείο και σύλλογος προχωρά σε καμπάνια ενημέρωσης των εργαζόμενων, των γονιών, των συνδικάτων. Κάλεσμα σε ΟΛΜΕ, ΑΣΓΜΕ για συντονισμό της δράσης
  • Κάθε σύλλογος δημιουργεί απεργιακό ταμείο και αποφασίζει τον τρόπο λειτουργίας του και δράσεις ενίσχυσής του.
  • Το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου προχωρούμε σε δυναμικές κινητοποιήσεις – καταλήψεις, μαζί με τους γονείς, νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων διεκδικώντας αποφασιστικά την κάλυψη όλων των κενών με άμεση πρόσληψη αναπληρωτών από τον κρατικό προϋπολογισμό με νέο έκτακτο κονδύλι για την κάλυψη όλων των αναγκών των νηπιαγωγείων και δημοτικών. Μαζικές παραστάσεις σε ΠΥΣΠΕ-ΑΠΥΣΠΕ

  • Κινητοποίηση σε υπουργείο Παιδείας

  • Αποφασίζουμε 5νθήμερη, που επιδιώκουμε να είναι διακλαδική απεργία διαρκείας, για γενικό ΞΕΣΗΚΩΜΟ και αποφασιστική σύγκρουση σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα με γενική πολιτική απεργία διαρκείας απέναντι στην γενική καταστροφή, το Νέο Μνημόνιο και Δανειακή Σύμβαση που ετοιμάζουν. Διέξοδος και ελπίδα υπάρχει αν βρούμε το δρόμο της γενίκευσης της σύγκρουσης με την πολιτική της κυβέρνησης, της ΕΕ και του ΔΝΤ
Ο συντονισμός των συλλόγων και των επιτροπών αγώνα είναι η απάντηση στη σημερινή ηγεσία του κλάδου που βρίσκεται σε απόλυτη ταύτιση με τον κυβερνητικό σχεδιασμό
Έπεσαν όλες οι μάσκες, διαλύθηκε κάθε αυταπάτη. Η γαλαζοπράσινη συμμαχία βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία! Η εκπαίδευση και ο κλάδος βρίσκονται αντιμέτωποι με τσουνάμι και η ΔΟΕ καταγγέλλει «…κυκεώνα προχειρότητας, κακού σχεδιασμού και ανικανότητας…» (διεκδικητικό πλαίσιο-πρόγραμμα δράσης ΔΣ ΔΟΕ 6/9/2013) ενώ τα συνδικαλιστικά στελέχη της συγκυβέρνησης ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ, αναφέρονται σε ανίκανα στελέχη στο υπουργείο και σε αναλγησία. Για την πλειοψηφία της ΔΟΕ δεν υπάρχει καπιταλιστική κρίση, χρέος και μνημόνια, δανειακές συμβάσεις, κυβέρνηση, κεφάλαιο, ΕΕ και ΔΝΤ. Η πολιτική τους γραμμή αποκαλύπτεται ξεκάθαρα από το διεκδικητικό πλαίσιο-πρόγραμμα δράσης που καταθέτουν 6 Σεπτέμβρη στον κλάδο όταν η επίθεση έχει ήδη ξεκινήσει, κι αυτό αφού υποχρεώνονται από τις αποφάσεις των συλλόγων. Ούτε ΓΣ ούτε ολομέλεια προέδρων δεν ήθελαν να βάλουν. Ακολουθώντας ως καλοί «υπάλληλοι» τις πολιτικές και συνδικαλιστικές κατευθύνσεις των «αφεντικών τους», προσπάθησαν με ψέματα συκοφαντίες και ανοιχτή υπονόμευση, να αποτρέψουν τον ενιαίο απεργιακό συντονισμό με τη Β’ βάθμια και τη διαμόρφωση πανίσχυρου απεργιακού μετώπου, που πραγματικά μπορούσε να κλονίσει τη συγκυβέρνηση και να ανατρέψει την επίθεση.
Ακόμα και τώρα που τόσα έχουν συμβεί, πάντα με καθυστέρηση κι αφού ο τόπος έχει βουίξει κι αφού η απόπειρα αποσιώπησης από τη μεριάς της ΔΟΕ δεν πιάνει, τότε έρχεται ασθμαίνοντας να ψελλίσει δυο κουβέντες για το δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς. Ο κλάδος δέχεται δριμύτατη επίθεση και η ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ στη ΔΟΕ δεν έχουν καμία πρόταση αγώνα για την περίοδο. Περιμένουν αν, όταν, όποτε και τι θα αποφασίσει η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ για να κρυφτούν πίσω τους. Στους συλλόγους οι δυνάμεις τους είναι άφαντες και σε όποιους συλλόγους έχουν πλειοψηφίες ακολουθούν την κεντρική γραμμή των παρατάξεων της συγκυβέρνησης, αποσιώπηση και μπλοκάρισμα. Τη μάχη μέχρι τώρα τη σήκωσαν σύλλογοι, που αποκάλυψαν, συντονίστηκαν, οργάνωσαν, πήραν μαχητικές πρωτοβουλίες.
Αυτός είναι ο δρόμος για την οργάνωση της πάλης μας. Να συντονιστούν τα σωματεία, να αποφασίσουν κοινές δράσεις, να τις οργανώσουν.  Σ’ αυτό οι Παρεμβάσεις θα συμβάλλουν με όλες τους τις δυνάμεις.

Καλούμε κι άλλες δυνάμεις πολιτικές και συνδικαλιστικές στον κλάδο να συμβάλλουν σ’ αυτό. Καλούμε κάθε εκπαιδευτικό με τη στάση του και τη συμμετοχή του να κάνει πράξη το συντονισμό των συλλόγων και την οργάνωση του αγώνα.
 Καλούμε το ΠΑΜΕ να σταματήσει την υπονόμευση κάθε απόπειρας συντονισμού, την παντελή απουσία του από οποιαδήποτε κοινή δράση, την άρνησή του να συμπορευτούν οι σύλλογοι ακόμα και σε μια ανακοίνωση, την υπονόμευση κάθε μαχητικής απόπειρας που δεν ελέγχει, τον πόλεμο που εξαπολύει στους μαχητικούς απεργιακούς αγώνες διάρκειας.
Καλούμε την Αυτόνομη Παρέμβαση (ΣΥΝΕΚ-ΕΡΑ) να συμβάλλει στο συντονισμό των σωματείων, να θέσει τις δυνάμεις της σ’ αυτόν χωρίς προαπαιτούμενα που καθορίζονται από τις προτεραιότητες του πολιτικού της φορέα για την ανάληψη της κυβερνητικής εξουσίας.

Η ΝΙΚΗ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ!
ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ

ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου